انصارالله: دولت جدید سودان در تعامل با یمن بدتر از دولت سابق است

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تعامل دولت جدید سودان با یمن را بدتر از دولت گذشته خواند و گفت که دولت جدید این کشور به مطالبات مردم یمن پاسخی نداده است.
کد خبر: ۳۶۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 02November 2019

انصارالله: دولت جدید سودان در تعامل با یمن بدتر از دولت سابق استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با انتقاد از تعامل دولت جدید سودان با یمن اظهار داشت که این تعامل در دولت قبلی در دوره «عمر البشیر» بهتر بود.

البخیتی در این باره به شبکه المیادین گفت که دولت جدید سودان به مطالبات مردم یمن برای تغییر مواضع آن در قبال کشورشان پاسخی نداده است.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که پیام نیروهای مسلح یمن به ملت سودان این است که اعتبار ارتش این کشور را بازگردانند.

البخیتی تاکید کرد، هدف از ارسال پیام نیروهای مسلح یمن برای ملت سودان این است که واقعیت آنچه که نیروهای سودانی در معرض سوء استفاده قرار می‌گیرند، برای مردم این کشور تبیین شود.

وی افزود: ما بین مردم و دولت سودان تفاوت قائل می‌شویم و به همین دلیل از مردم این کشور می‌خواهیم که برای توقف همکاری و مشارکت سودان در جنگ یمن اقدام کنند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: هدف ما کشف این حقایق برای ملت سودان است که ما دشمن آنها نیستیم و مواضع ما در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی، دفاعی است. خروج سودان از یمن و عدم همراهی با ائتلاف سعودی باید یک اقدام عملی باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها