دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار، با صدور اطلاعیه‌­ای از عموم مردم این استان برای حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۳۶۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 02November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت 13 آبان روز ملی «مبارزه با استکبار»، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اطلاعیه‌­ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: استکبار جهانی ذاتاً جهانخوار است و با حسّ برتری‌جویی و خودپسندی و برای دستیابی به منافع و منابع خود از جاه‌طلبی حاکمان کشورها استفاده نموده و آنان را استثمار می‌کند و از همین ضعف و بی‌توجهی رژیم منحوس پهلوی بر ما و مصالح کشور حاکم شدند.

این اطلاعیه می افزاید: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، که مصادف با سه واقعه مهم تاریخی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، شهادت ده‌ها دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌باشد، یکی از روزهای پرافتخار انقلاب و ملت بزرگ ایران‌ اسلامی است که به‌عنوان انقلاب دوم نام گرفت و سمبل مبارزه با استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مبدل شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: بیداری ملت ما در مبارزه با استکبارستیزی که مرهون رهنمودهای امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، وظیفه‌ای دینی و از بارزترین ویژگی‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در سال جاری و با حضور پرشور تمامی اقشار مردم شریف و متدین ایران اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جهانیان نظاره‌گر تسلیم‌ناپذیری صلابت و اقتدار ملت شجاع و دشمن‌شناس ام‌القرای جهان اسلام در برابرتوطئه‌های رذیلانه و تروریسم اقتصادی موسوم به فشار حداکثری استکبار جهانی و به‌مصداق اتم آمریکای جهانخوار خواهند شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور در کلیه شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. این مراسم در مشهد مقدس دوشنبه 13 آبان ساعت 8:30 صبح از میدان بسیج به طرف حرم مطهر رضوی برگزار و در پایان با اجتماع در صحن جامع رضوی، سردار سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی ‌معظم کل قوا به ایراد سخنران خواهد پرداخت.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اقشار مختلف مردم هميشه در صحنه، طلاب و فضلای محترم، خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران، اساتيد، دانشجويان، دانش‌آموزان، اصناف و تشکل‌های دینی دعوت مي‌نماید با حضور حماسی خود طنین رسای شعار کوبنده و ضداستکباری خود را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها