یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

هشت و نیم میلیون قربانی نتیجه زیاده طلبی سران آمریکایی

هشت و نیم میلیون قربانی نتیجه جنگ افروزی، زیاده طلبی و دشمنی سران آمریکایی با امت اسلامی و ملل آزادی خواه و عدالت طلب دنیا است.
کد خبر: ۳۶۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 03November 2019

آمریکا قابل اعتماد نیستگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میربلوچ‌زهی؛ هشت و نیم میلیون قربانی نتیجه جنگ افروزی، زیاده طلبی و دشمنی سران آمریکایی با امت اسلامی و ملل آزادی خواه و عدالت طلب دنیا است.

دشمنی سران آمریکایی و صهیونیستی با اسلام و مسلمانان پایان ناپذیر بوده و در چند دهه اخیر به مردم دنیا ثابت شده که آمریکا قابل اعتماد نیست.

سالهاست مردم دنیا تحت سلطه و سیطره سران آمریکایی و صهیونیستی خسارت دیده اند و ظلم و ستم های آنان همچنان پایان ناپذیر است.

رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی با حمایت های مستقیم آمریکا و ضعف نهادهای حقوق بشری به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه می دهد.

فتنه انگیزی های آمریکا در ممالک اسلامی و منطقه خاورمیانه همچنان تداوم دارد، بدترین فشارها، تحریم ها و ظلم و ستم ها متوجه ملت بزرگ ایران است و نهادهای حقوق بشری در مقابل فجایع انسانی و جنایت های مستکبران آمریکایی و صهیونیستی سکوت کرده اند.

نقض پیمان نامه بین المللی برجام از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا از این امر حکایت دارد که سران آمریکایی اصلاح ناپذیر بوده و خوی انسانی از آنان رخت بر بسته و با ادامه دادن خوی وحشی گری و جنایتکارانشان در صدد ایجاد اختلاف در کشورهای مختلف دنیا و سرزمین های اسلامی هستند.

متاسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی فریب وعده های سران آمریکایی و صهیونیستی را خورده با کوبیدن به طبل اختلافات اهداف مستکبران را دنبال می کنند و روز به روز مسلمانان در ممالک اسلامی بر اثر آتش فتنه آمریکایی ها نابود می شوند.

افزون بر چهار دهه است که ملت سربلند، مومن و انقلابی ایران اسلامی در مقابل ظلم و ستم مستکبران ایستاده اند و با روحیه مقاومت خود و حضور پرشور و حماسی در صحنه های مختلف نظام اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری کوبیده اند و همچنان آن روحیه استکبارستیزی شان را حفظ کرده اند.

ملت بزرگ ایران در یوم الله 13 آبان ماه باری دیگر با شرکت در مراسم راهپیمائی؛ عظمت و ابهت خود را به نمایش می گذارند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا به دنیا اعلام می دارند قدرت پوشالی آمریکا رو به افول بوده و نابودی و از هم پاشیدن آن دور نیست و قطعا وعده الهی در امداد و نصرت و نجات مظلومان و نابودی ظالمان محقق خواهد شد.

سیزده آبان امسال نیز در ایران سربلند عرصه خلق حماسه ای غرور آفرین است و اتحاد و انسجام و ابهت و عظمت مردم ایران به نمایش گذاشته می شود و مردم دنیا خواهند دید که جوانان غیور این سرزمین در کنار آحاد مختلف جامعه، چگونه از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی شان صیانت می کنند.

سیزده آبان قطعا منحصر به روز دانش آموز نیست و همچنان که از نام آن بر می آید روز استکبارستیزی بوده و خروش ملت سرافراز و مقتدر ایران را مردم دنیا می بینند و به یاری پروردگار متعال امید در دلهای مردم مظلوم جهان زنده می شود و وعده نصرت الهی برای نابودی مستکبران نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار