هاشمی:

۱۳ آبان یادآور شجاعت و از خودگذشتگی دانش‌آموزان است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در تجمع اعتراضی نوجوانان تهرانی در دانشگاه تهران، ۵۶ نفر که عمدتاً از دانش‌آموزان بودند، به شهادت رسیدند، گفت: ۱۳ آبان یادآور شجاعت و از خودگذشتگی دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۳۶۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ - 03November 2019

۱۳ آبان یادآور شجاعت و از خودگذشتگی دانش‌آموزان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صد و هفتاد و سومین جلسه این شورا با اشاره به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اظهار داشت: در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، امام خمینی (ره) به دلیل اعتراض به تصویب قانون ضد ایرانی و تحقیرآمیز کاپیتولاسیون، به ترکیه تبعید شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در تجمع اعتراضی نوجوانان تهرانی در دانشگاه تهران، ۵۶ نفر که عمدتاً از دانش آموزان بودند، به شهادت رسیدند؛ لذا ۱۳ آبان یادآور شجاعت و از خودگذشتگی دانش‌آموزان است؛ لذا یاد و خاطره امام (ره)‌ و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در هفته اخیر شاهد بارندگی‌های خوبی در سطح تهران بودیم، گفت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته که سال پربارشی بوده، بیشتر است.

هاشمی اضافه کرد: بارندگی‌ها تاکنون بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ همچنین این میزان بارندگی نسبت به ۵۰ سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در برخی از نقاط تهران به دلیل بارندگی‌های اخیر گفت: دو مسئله رها کردن زباله در جوی‌های خیابان و مسیر‌های روان‌آب و همچنین کمبود ظرفیت و کافی نبودن سیستم جمع‌آوری روان‌آب‌های شهری، باعث بُروز این مشکلات شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار