مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

باید در مقابله با فتنه‌ها در اوج آمادگی باشیم

سردار «غلامعلی کفاش» گفت: باید در مقابله با فتنه‌های گوناگون در اوج آمادگی قرار بگیریم.
کد خبر: ۳۶۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 03November 2019

پیروی از «ولایت فقیه» شاخص هدایت در فتنه هاست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در جلسه اداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف دشمنان از جنگ هایی که در منطقه صورت می‌گیرد حذف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان با نیت اینکه در جبهه‌های دیگر مناطق پیروز شود و سراغ ایران بیاید در حال نبرد و جنگ است گفت: اگر جبهه مقاومت در عراق و سوریه مقابله نکنند باید در کشورمان با داعش می‌جنگیدیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید بر اینکه امروز باید بیشتر به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور هستند.

این مسئول با بیان اینکه باید در مقابله با فتنه ها در اوج آمادگی باشیم افزود: شاخص هدایت و صراط مستقیم در فتنه‌ها  پیروی از ولایت فقیه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید برانجام فعالیت‌های فرهنگی در جامعه تصریح کرد: انجام کارهای جهادی و انقلابی در ارگان های مختلف نظام لازم و ضروری است.

کفاش با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب را با سربلندی و اقتدار پشت سر گذاشتیم افزود: در گام دوم انقلاب قدم‌های استوارتری در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برداشت.

وی به آستانه چهل سالگی دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: امروز بیشتر از هر زمانی به حفظ نظام و ارزش‌های دفاع مقدس نیازمندیم. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید بر تقویت روحیه جهادی در بین جامعه عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان بودند که جنگ را اداره کردند.

این مسئول با توصیه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان گفت: فرهنگ اسلامی الگوی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار