بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

۱۳ آبان فرصتی برای برجسته سازی پدیده ضدآمریکایی در گفتمان انقلاب اسلامی است

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» این مناسبت تاریخ‌ساز را فرصتی برای برجسته‌سازی پدیده ضد استکباری و ضد آمریکایی در گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی معرفی کرد.
کد خبر: ۳۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 03November 2019

۱۳ آبان فرصتی برای برجسته سازی پدیده ضدآمریکایی در گفتمان انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسب فرارسیدن روز ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای را صادر است.

متن این بیانیه به این شرح است:

«یوم الله ۱۳ آبان سند پرافتخار ماندگاری از استکبارستیزی ملتی است که ایثار و فداکاری، استقامت و پایداری در راه ارزش‌های دینی و ملی را از رهبر کبیر انقلاب فرا گرفت و شرنگ ناکامی را در کام مستکبران چشانده، آتش بر خرمن لانه شوم دشمن رستگاری بشر نشانده است.

۱۳ آبان نشان داد ایمان و اعتقاد فارغ از عیار سن در تاریخ این مرز و بوم نقش آفرینی می‌نماید به گونه‌ای که دانش آموزان و نوجوانان عزیز کشورمان با اراده‌ای راسخ جلوه‌های باشکوهی از ایثار و شهامت رقم زدند.

۱۳ آبان فرصتی برای برجسته سازی پدیده ضد استکباری و ضد آمریکایی در گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی است، «تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۴۲»، «کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷» و «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸» نشان می‌دهد بازیگر اصلی و منشأ هر سه حادثه آمریکا و دشمنی کاخ سفید با ملت ایران بوده است.

فروریختن ابهت آمریکا و برهم خوردن موازنه استعماری در منطقه و معادلات سیاسی ساخته غرب در ایران و همچنین خنثی سازی راهبرد‌ها و نقشه‌های آمریکایی‌ها، پیامد‌های معنادار و تاریخ ساز پدیده ۱۳ آبان و تابلوی تمام نمای آگاهی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران است.

در سیزدهم آبان وحدت کلمه بار دیگر معنا شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد. امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده‌اند.

کارکنان سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس همگام با تمام ملت ایران در روز ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود به دنیا اعلام خواهند کرد که همچنان بر عهد خود با خورشید فروزان انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مانده و تحت زعامت ایشان و با الگو گیری از حضرت سیدالشهدا علیه السلام هیچگاه تسلیم زیاده خواهی مستکبران نخواهند شد».

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار