اجرای دو پویش دانش آموزی در راهپیمایی 13 آبان خراسان جنوبی

معاون خواهران اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش ‌آموزان خراسان جنوبی گفت: دو پویش «ایستاده تا اوج افتخار» و «ما پای آن عهد که بستیم هستیم» از سوی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان جنوبی در راهپیمایی 13 آبان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ - 03November 2019

اجرای دو پویش در راهپیمایی 13 آبان«حکیمه کیهان» معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش ‌آموزان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند اظهار داشت: پویش «ایستاده تا اوج افتخار» با محوریت چهل سالگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و پویش «ما پای آن عهد که بستیم هستیم» با محوریت بیانیه گام دوم فردا در غرفه اتحادیه دانش آموزی واقع در میدان قدس برگزار می‌شود.

وی همچنین به اجرای سرود دانش‌آموزان در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و بیان داشت: گروه سرود طلایه‌داران از دبیرستان شهدای سایپا فردا اجرای سرود خواهند داشت.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش ‌آموزان خراسان جنوبی به شعار محوری راهپیمایی 13 آبان امسال اشاره کرد و گفت: امسال شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» انتخاب شده و برنامه‌های اتحادیه دانش آموزی حول این شعار برگزار می‌شود.

کیهان به چهل سالگی این اتحادیه اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی انجمن‌های اسلامی در دانشگاه‌ها فعال بودند و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس شهرهای بزرگ اتحادیه انجمن اسلامی شکل گرفت.

وی ادامه داد: در سال 58 کنگره‌ای شکل گرفت که خروجی آن تشکیل انجمن اسلامی دانش آموزان بود و یکی از موضوعاتی که در این کنگره مطرح شد این بود که نماینده حضرت امام (ره) در این انجمن حضور داشته باشد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش ‌آموزان خراسان جنوبی متذکر شد: در روز 13 آبان سال 58 امام (ره) دستور تشکیل انجمن اسلامی دانش آموزان در کشور را صادر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار