استاندار مازندران:

پدافند غیر عامل مهم‌ترین عامل اقتدار و توسعه امنیت ملی است

«احمد حسین زادگان» در پیامی پدافند غیرعامل را مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ، توسعه و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه دانست.
کد خبر: ۳۶۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 03November 2019

پدافند غیر عامل مهم‌ترین عامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و توسعه امنیت ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

پدافند غیرعامل در دنیای امروز یک نگاه جدید به تهدیدات حیات بشری و روشی به تناسب؛ صلح‌آمیز، اثربخش‌، پایدار و کم‌هزینه برای مقابله یا پیشگیری از آنهاست که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می‌سازد و از جمله‌ی مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و توسعه و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است.

پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حفاظت و حراست از زیرساخت‌ها و دارایی‌های اقتصادی، صنعتی و سایبری و حریم زیستی کشور نقشی محوری ایفا می‌کند و ضرورت دارد با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و صاحب نظران، نخبگان و دانشگاهیان برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی لازم، مناسب، علمی و اصولی برای پیاده کردن اصول و مبانی آن در استان صورت گیرد.

هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است تا همه مدیران و آحاد جامعه در این اصل بسیار اساسی و مهم که کاهش آسیب پذیری و ارتقاء پایداری ملی را بدنبال خواهد داشت و مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را تسهیل خواهد نمود، تامل نمایند و مورد بازنگری قرار دهند.

اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل سال 98 با شعار «مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید» را به همه فعالان و دست اندرکاران این عرصه خطیر تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی از دستاوردهای این حوزه در استان در دولت تدبیر و امید، توفیق بیش از پیش همه بخش‌های جامعه را در رعایت الزامات، مبانی و اصول پدافندغیرعامل از خداوند بزرگ خواستارم و انتظار دارم در راستای فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه بیش از پیش اهتمام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار