رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

پیام حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان در کنار انقلاب ماندن است

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان این پیام را به دشمنان منتقل می‌کنند که در کنار انقلاب و رهبری هستند.
کد خبر: ۳۶۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 03November 2019

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان از در کنار انقلاب بودن است

 به گزارش دفا‌ع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در همایش یاوران وقف، 13 آبان را انقلاب دوم خواند و اظهار داشت: اهمیت این روز به اندازه انقلاب اول ما که همان سرنگونی حکومت شاهنشاهی بود، است.

وی گفت: مأموریت انقلاب دوم خشکاندن ریشه های رژیم شاهنشاهی بود که اگر خنثی نمی‌شد ممکن بود همان تفکر شاهنشاهی ظهور و بروز کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی از هجمه‌های سخت افزاری و نظامی خسته و ناامید شده‌اند خاطرنشان کرد: دشمان در این شرایط به هجمه‌های اقتصادی و تحریم ها روی آوردن تا مردم را در مقابل نظا‌م قرار دهند.

جمالی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان متذکر شد: مردم ایران اسلامی با حضور خود در این راهپیمایی این پیام را به دشمنان منتقل می‌کنند که نه در تنها در کنار انقلاب و رهبری هستند بلکه در مقابل دشمنان خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها