برگزاری نخستین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان + تصاویر

نخستین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان امروز با حضور مسئولان در زابل برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 03November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، نخستین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان امروز با حضور مسئولان در زابل برگزار شد.

سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: شکر نعمت‌های الهی باعث افزایش نعمت می‌شود و امروز ادامه دادن راه شهدا توفیق است؛ رهرو راه شهدا باید باشیم و در مسیر آنها گام برداریم.

وی با تاکید بر این مطلب که ما نیازمند این یادواره ها هستیم تا در انتخاب راه درست دچار مشکل نشویم، افزود: در راه شهدا از خداوند امداد بخواهیم تا خداوند به ما کمک کند.

سردار مارانی بیان داشت: تا زمانی که پشت سر ولایت حرکت کردیم و دستورات را دقیق انجام دادیم در عملیات‌ها پیروزی از آن ما خواهد بود و در صورت غفلت از دستورات ولایت دچار خسران می‌شویم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تصریح کرد: یکی از امتیازهای انقلاب اسلامی نسبت به بقیه انقلاب‌ها داشتن ولایت فقیه و امامت امام خامنه‌ای است. امروز با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم پویا و با قدرت جلو می‌روند به طوری که انقلاب به تمام دنیا صادر شده است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز ما با توکل بر خدا شاهد موفقیت‌های خوبی در زمینه های نظامی هستیم و ولایت پذیری ما را امروز عزیز و قدرتمند کرده است.

در ادامه این یادواره «فاطمه کمیلی» مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همانگونه که قشر پزشک در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و نقش بسزایی را در آن دوران ایفا کرده‌اند و تعدادی به مقام شهادت نائل امده‌اند امروز هم رسالت پزشکان خدمت رسانی و کمک به مردم است.

کمیلی ادامه داد: امروز پزشکان شهدا را الگوی خود قرار داده‌اند و با خدمت بی منت در دورترین نقاط محروم استان در عرصه بهداشت و درمان کمک رسان محرومین هستند.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی این استان  تعداد 20 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها