فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در 14 مدرسه شهرستان بوشهر

سرهنگ «غلامرضا شهابی» با بیان اینکه شهید «حسین فهمیده» سرمشق و الگوی خوبی برای دانش‌آموزان است گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» در 14 مدرسه شهرستان بوشهر اجرا شده است.
کد خبر: ۳۶۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 03November 2019

اجرای طرح «شهید بهنام محمدی» در 14 مدرسه شهرستان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «غلامرضا شهابی» فرمانده سپاه مالک اشتر استان بوشهر امروز در نشست فرماندهان بسیج دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در بسیج دانش آموزی طرح‌های هجرت سازندگی، راهیان نور، یادواره شهدا و انواع برنامه‌های فرهنگی و سیاسی در طول سال اجرا می‌شود که اوج و شکوه این طرح‌ها در طرح هجرت و راهیان نور متبلور است.

وی با اشاره به برگزاری طرح راهیان نور دانش آموزی در شهرستان بوشهر گفت: سالانه افزون بر یک‌ هزار دانش آموز شهرستان بوشهر راهی اردوهای راهیان نور در سرزمین‌های دفاع مقدس می‌شوند.

فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر از برگزاری یادواره شهدا دانش آموز در مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: 30 یادواره شهدای دانش آموز در مدارس شهرستان بوشهر برگزار شده است.

شهابی دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های بسیج دانش آموزی بوشهر دانست و افزود: طرح شهید «بهنام محمدی» از دیگر برنامه‌های بسیج دانش آموزی است که در تحقق این طرح پیوند سه نهاد مهم خانواده، مدرسه و مسجد دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید «حسین فهمیده» سرمشق و الگوی خوبی برای دانش‌آموزان است گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» در 14 مدرسه شهرستان بوشهر اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار