سردار رضایی خبر داد؛

کشف بیش از ۵ تُن مواد مخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف پنج تُن و ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری هفت قاچاقچی توسط مرزبانان در مرز‌های سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 03November 2019

کشف بیش از ۵ تُن موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان روز گذشته با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود اعضای یک باند کلان قاچاق مواد مخدر به کشور از مرز‌های پاکستان مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از رویارویی با سوداگران مرگ با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب در درگیری با قاچاقچیان، آنان را زمین گیر کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: مرزبانان در این عملیات ضمن انهدام این باند، پنج تُن و ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل سه تُن و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک و دو تُن و پنج کیلوگرم مرفین از قاچاقچیان کشف کردند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر دستگیری هفت قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، بی‌سیم و خودرو از سوداگران مرگ نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها