مدیرکل حفظ آثار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

یوم‌الله 13 آبان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار است

سردار غلام‌نبی کوهکن گفت: یوم‌الله 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار و نماد بارز مبارزه ملت مومن و انقلابی ایران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۶۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ - 03November 2019

سیزده آبان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار استسرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی نماد بارز مبارزه ملت مومن و انقلابی ایران به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در این روز تابلوی استعمار و استکبار با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی مردم و جوانان مومن و انقلابی و دانشجویان پیرو خط امام به پائین کشیده شد.

این مسئول افزود: سفارتخانه آمریکا کانون اقدامات اساسی بر علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران بوده که عوامل آن با اهداف خرابکارانه فعالیت می‌کردند.

سردار کوهکن ادامه داد: تبعید حضرت امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از وقایع مهم سیزده آبان بوده که بنابر حضور دانش آموزان و دانشجویان بسیجی در امر مبارزه با عوامل استکباری به روز بسیج دانش آموزی نیز نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: همه ساله اقشار مختلف مردم ایران با شرکت در راهپیمائی یوم الله 13 آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، تنفر و انزجار خود را از سران جنایتکار و مستکبر آمریکائی و صهیونیستی ابراز می‌دارند.

سردار کوهکن گفت: ملت بزرگ ایران با برخورداری از روحیه انقلابی، بصیرت، استکبارستیزی و مبارزه طلبی در صحنه های نظام اسلامی حضور دارند و هر ساله پر رنگ تر و پرشورتر از سالهای قبل در مراسم های راهپیمائی با شکوه شرکت می کنند و با مقاومت جانانه نیز تحریم های ظالمانه دشمنان استکباری را خنثی می‌سازند.

وی افزود: ترامپ و سران ظالم و ستمگر آمریکائی با دخالتهای بیجا و منفعت طلبی به فکر تامین اهداف خصمانه و استکباری و استعماری خود بوده و به راحتی با توطئه و دامن زدن به اختلافات و اقدامات جنایتکارانه و فتنه انگیزی مردم منطقه را از بین میبرند و با ملت بزرگ ایران همواره دشمنی داشته‌اند، لذا می‌طلبد ملت و مسئولان ایران با شرکت در راهپیمائی و اعتماد نکردن به سران جنایتکار و زورگویان آمریکائی پاسخی دندانشکن به مستکبران بدهند.

سردار کوهکن گفت: قطعا یوم الله 13 آبان عرصه حضور حماسی، گسترده، وحدت آفرین و دشمن شکن اقشار مختلف مردم انقلابی ایران خواهد بود که در این روز ابهت، عظمت، اتحاد یکپارچه و انسجام ملی خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار