فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیتی شکل نمی‎گیرد/ ضرورت افزایش تعداد واقفین در حوزه نیروی انتظامی

سردار علیرضا مظاهری گفت: اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیتی از جمله فعالیت اقتصادی و اجتماعی در کشور شکل نمی‌گیرد.
کد خبر: ۳۶۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ - 04November 2019

امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیتی شکل نمی گیرد/نیاز داریم تعداد واقفین در حوزه نیروی انتظامی بیشتر شودسردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در حاشیه همایش وقف در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و خانواده آنان و همچنین ایثارگران و جانبازان امروز در نظام مقدس جمهوری اسلام ایران از امنیت پایداری برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که در محضر رهبر انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی بودیم، ایشان فرمودند شما فرزندان این ملت هستید اگر به مردم بگویید چه نیازهایی دارید و چه کمکی می خواهید حتما مردم کمک خواهند کرد.

مظاهری ادامه داد: پیرو سخنان ایشان جلساتی برگزار شد که خروجی این جلسات یک دستورالعمل با موضوع مشارکت مردم در حوزه امنیت و آرامش بود لذا مردم در این حوزه می توانند کمک های مختلفی به نیروی انتظامی داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: از جمله کمک هایی که مردم می توانند به نیروی انتظامی داشته باشند بحث اطلاع رسانی از ناهنجاری های موجود در جامعه است.

وی با اشاره به هفته وقف گفت: اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیتی از جمله فعالیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عبادی شکل نمی گیرد و خوشبختانه واقفینی در حوزه امنیت در استان داریم که به نیروی انتظامی کمک می کنند و نیاز داریم تعداد واقفین استان در حوزه نیروی انتظامی بیشتر شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه به اندازه کلانتری ها و پاسگاه ها نیاز به کلانتری و پاسگاه در کشور داریم گفت: برای ساخت کلانتری و پاسگاه نیاز به زمین داریم که واقفین می توانند در این زمینه نیز به نیروی انتظامی کمک کنند.

مظاهری اعلام کرد: در حوزه وقف در راستای کمک به نیروی انتظامی یک خانواده ارمنی در تهران، بخشی از املاک خود را وقف کردند و همچنین یک خانواده شهید نیروی انتظامی، 30 میلیون تومان برای ساخت پاسگاه وقف کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها