فرمانده سپاه رامسر:

راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی و ضدیت با آمریکای جنایتکار است

محمدرضا خمسیه گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و ضدیت با آمریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۳۶۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 03November 2019

راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و ضدیت با آمریکای جنایتکار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه ناحیه مقامت رامسر در آستانه سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان ضمن گرامیداشت این روز تاریخی با بیان اینکه این روز، یادآور سه رخداد با اهمیت در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رخدادی بود که در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید.

وی افزود: این سه رخداد تاریخ انقلاب اسلامی که نشان دهنده رد پای پیدا و پنهان استکبار جهانی در وقایع کشور است، می‌تواند یکی از مهمترین عوامل نفرت و انزجار ملت عزتمند ایران اسلامی از آمریکای جنایتکار باشد.

فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: راه انقلاب اسلامی راه ایستادگی و مقاومت است و باید بدانیم که کوتاه آمدن در مقابل دشمن مستکبر جز ذلت و شکست نتیجه ای در بر ندارد.

وی تصریح کرد: برای عبور از تحریم‌های ظالمانه و رفع مشکلات اقتصادی بن بستی نداریم زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب این مشکلات را می‌توان با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی حل کرد.

سرهنگ خمسیه افزود: رویکرد توجه به توان درونی در حال حاضر باید به یک اصل در مدیریت کشور تبدیل شود و از چشم امید داشتن به توافقات و تعاملات با کشورهای استکباری که پرونده و سابقه مشخصی در عهدشکنی دارند باید دوری کرد.

این مسئول تصریح کرد: حضور عموم مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همیشه دارای اهمیت بوده است اما با وجود شرایط کنونی منطقه و جهان و توطئه و نقشه‌های جبهه کفر به سرکردگی صهیونیست و آمریکای جنایتکار، اهمیت راهپیمایی امسال دو چندان است.

فرمانده سپاه رامسر در پایان ضمن دعوت مردم رامسر برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: مباحثی چون خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌ها و تحمیل لوایح FATF این اصل را به اثبات می‌رساند که، دشمنی آمریکا ادامه دارد و شیطان بزرگ بر مسیر باطله خود استوار مانده است که در حقیقت این موضوع نشان‌دهنده حرکت درست انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های صحیح خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار