معاون هماهنگ‌ کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس تأکید کرد؛

زبان هنر، موثرترین ابزار انتقال فرهنگ دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: زبان هنر، موثرترین ابزار انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به تمامی نسل‌ها است و بایستی از ظرفیت‌های هنری در این راه بهره کافی برد.
کد خبر: ۳۶۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 04November 2019

زبان هنر، موثرترین ابزار انتقال فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ «محمود سزاوار» معاون هماهنگ‌کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و سرهنگ «علیرضا امجدیان» مدیر امور هماهنگی استان‌های سازمان سینمایی دفاع مقدس و دبیر جشنواره ملی ترنم فتح از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بازدید و با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با حضور «علی دانش» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل استان اردبیل برگزار شد، سرهنگ سزاوار با اشاره به اینکه زبان هنر، موثرترین ابزار انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به تمامی نسل ها است و بایستی از ظرفیت های هنری در این راه بهره کافی برد بر تنوع برنامه های هنری در نیل به این مقصود تأکید کرد.

سزاوار افزود: بایستی میزان اثر بخشی تولیدات هنری با مشاهدات عینی  و نیز ارزیابی های علمی سنجیده شود تا در برنامه ریزی های آتی نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در ادامه سخنان خود بر افزایش ظرفیت در استان برای برگزاری برنامه های هنری، برگزاری جلسات هم اندیشی با بزرگان و اساتید و اهل فن هنری استان و برگزاری برنامه های ابتکاری و مشارکتی بیشتر تأکید کرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ «علیرضا امجدیان» مدیر امور هماهنگی استان‌های  سازمان سینمایی دفاع مقدس و دبیر جشنواره ملی ترنم فتح ضمن بررسی موردی برنامه های ابلاغی و ابتکاری مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، عملکرد این مدیریت را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: بایستی در خصوص ارائه عملکرد در پورتال هنری و تولید انیمیشن و سردیس و تندیس شهدا و تله تئاتر گستره فعالیت خود را بیشتر کنیم.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز ضمن عرض خیر مقدم و گرامی داشت روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی، از عزم و اراده مدیریت و کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در اجرای مأموریت های محوله به نحو شایسته سخن گفت و افزود: برنامه هایی همچون تبیین نقش استان و شهرستانها در دفاع مقدس با جدیت در حال انجام و پی گیری هستند و ترنم فتح نیز به صورت جدی دنبال می شود.

علی واحد در ادامه گفت: تمامی موارد و مسائل و مشکلات مادی و اداری بر سر راه تحقق اهداف بنیاد به ویژه در حوزه هنر با تلاش و همت مدیریت و کارکنان اداره کل استان اردبیل رفع شده و خواهد شد تا بتوانیم از زبان گویای هنر فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را به نسلهای بعدی انتقال دهیم.

در ادامه حاضران در جلسه از بخش های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار