حجت‌الاسلام تویسرکانی:

بیش از ۹۰ درصد عمر دولت آمریکا در جنگ و خیانت سپری شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: یش از ۹۰ درصد عمر دولت آمریکا در جنگ و خیانت سپری شده است.
کد خبر: ۳۶۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 04November 2019

بیش از ۹۰ درصد عمر دولت آمریکا در جنگ و خیانت سپری شده است / وحدت زیرسایه ولایت راهبرد اساسی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ساری با بیان اینکه کل عمر دولت و ملت آمریکا ۲۴۳ سال است، اظهار داشت: حداقل ملت ایران چهار هزار سال عمر و پیشینه دارد و بیش از ۹۰ درصد عمر دولت آمریکا در جنگ و خیانت سپری شده است.

وی ادامه داد: فقر، خشونت، کشتار، اختلاف، خیانت، شهوت و بی‌دینی ارمغان آمریکا برای ملت‌های جهان بوده و این دولت منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی جهان است.

تویسرکانی افزود: آمریکا در ۶۵ سال گذشته در ایران اقدام به کودتای ۲۸ مرداد، کمک به رژیم منفور پهلوی، تاسیس ساواک، کمک به صدام، حمله به کشتی‌ها و سکوهای نفتی، حمله به هواپیماهای مسافری، حمایت از گروه‌های تروریستی و ... کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا رفاه و شادی را از ما گرفته است و جز بدبختی به ارمغان نیاورده است درباره اینکه داستان ما و آمریکا چه می‌شود، گفت: دو راه پیش روی ملت ایران در این زمینه قرار دارد، راه اول مذاکره و گفت‌وگو و در حقیقت سازش و تسلیم به بهانه پیشرفت و تعامل با دنیا و صلح و دوستی با جهان است.

تویسرکانی یادآور شد: پیامد مذاکره و تسلیم شدن برابر آمریکا، چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت، تفرقه و اختلاف نخواهد بود و این محصول مذاکره و سازش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین راه دوم را مقاومت و ایستادگی و زیربار ستم نرفتن بیان کرد و افزود: پیامد مقاومت و ایستادگی، آزادی، استقلال، پیشرفت، رفاه، عزت، پیروزی، اخوت، علم و دانش، شادی و آرامش و بندگی خداوند و رسیدگی به کمال است.

وی تصریح کرد: راه سازش برای ملت ایران هزینه زیادی دارد و برای تحقق عمل راهبردی مقاومت و ایستادگی باید متحد باشیم زیرا با اختلاف و تفرقه به جایی نمی‌رسیم و وحدت زیرسایه ولایت راهبرد اساسی است.

تویسرکانی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، کمک به فقرا و دستگیری از محرومان باید در بین مردم گسترش یابد زیرا بزرگترین مرگ برآمریکا نوکری و خدمت به مردم است.

وی علم و دانش را دیگر راهبرد مقاومت و ایستادگی بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری دائما بر علم، تکنولوژی و دانش تاکید کرده‌اند و امروز ایران جزو کشورهای برتر در عرصه علم است.

این مسئول خواهان توجه ویژه به معنویت و امید به خداوند داشتن شد و گفت: وحدت، مهربانی، نوکری مردم، معنویت، علم و دانش و ولایت به ما توفیق مقاومت برابر آمریکا خواهد داد.

تویسرکانی تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم راه نابودی مستکبران، مقاومت و ایستادگی است و ملت ایران انتقام همه مظلومان تاریخ را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها