امام جمعه خاش:

حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان عظمت کشورمان را به دنیا نشان داد

امام جمعه خاش گفت: حضور ملت سربلند ایران در راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار ابهت و عظمت کشورمان را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۳۶۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 04November 2019

حضور ملت ایران در راهپیمائی 13 آبان ابهت و عظمت کشورمان را به دنیا نشان دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در اجتماع راهپیمایان 13 آبان خاش اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه و حماسی یوم الله 13 آبان در سراسر کشور نماد انسجام، اتحاد، همدلی و تجلی غرور ملی ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران بود.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: حضور ملت سربلند ایران در راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار ابهت و عظمت کشورمان را به دنیا نشان داد.

وی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم ایران اعم از شیعه و سنی و فارس و بلوچ و قومیت ها و مذاهب مختلف با حضور در این راهپیمائی با شکوه مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری کوبیدند.

امام جمعه خاش افزود: ملت ایران در این راهپیمایی با شکوه به دنیا نشان دادند در شرایط دشوار کشور همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام به عزت و سربلندی میهن اسلامی می اندیشند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان خاش نیز همگام با سایر هم وطنان ایرانی و سیستان و بلوچستانی ها اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار