عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

ملت ایران روی پای خود ایستاده و می‌ایستد

«مهدی چمران» با اشاره به اینکه ملت ایران روی پای خود ایستاده و می‌ایستد، گفت: ایران اسلامی در ابعاد گوناگون به اقتدار علمی، نظامی و اقتصادی دست یافته و این در حالی است که آمریکا به حدی افول و سقوط کرده که با شکست ترفندهایش در برابر ایران به زانو درآمده است.
کد خبر: ۳۶۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مهدی چمران» عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به تاریخ مبارزاتی ایران با آمریکا خاطر نشان کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند دشمنی آمریکا با ایران به تسخیر لانه جاسوسی بر می‌گردد اما این دشمنی از 28 مرداد سال 1332 آغاز و منجر به سقوط دولت مصدق شد.

وی تبعید حضرت امام راحل در 13 آبان سال 1343 را از دیگر رویدادهای منجر به بروز 13 آبان دانست و گفت: اوج دشمنی آمریکا علیه ملت ایران به سال 1357 برمی‌گردد که شاه از ایران گریخت و ملت ایران را به گلوله بستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی علیه ایران را آغاز کردند.

وی جنایات آمریکا را علیه ملت ایران در ابعاد گوناگون مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پس از ناکامی آمریکا در جنایات خود علیه ملت ایران،  استکبار جهانی نفوذ فرهنگی و فکری و  تحریم اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به مذاکرات برجام تصریح کرد: پس از ناکامی آمریکا، قضیه برجام را مورد توجه قرار دادند و با امضاء وزیر امور خارجه آمریکا و کشورهای اروپایی این مهم را جشن گرفتند ولی ترامپ به این تعهد پشت پا زد.

مهدی چمران با بیان اینکه ترامپ هنوز مذاکره با ایران را دنبال می‌کند، افزود: نظرشان این است که از طریق ترفند مذاکره، ایران را تسلیم کنند و به زانو درآوردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران روی پای خود ایستاده و می‌ایستد، گفت: ایران اسلامی در ابعاد گوناگون به اقتدار علمی، نظامی و اقتصادی دست یافته و این در حالی است که آمریکا به حدی افول و سقوط کرده که با شکست ترفندهایش در برابر ایران به زانو درآمده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه آمریکا در ابعاد وضعیت سیاسی، اقتصادی و نظامی دارای شرایط مناسبی نیست افزود: آمریکا ضمن اینکه از نظر اقتصادی مقروض‌ترین کشورهای جهان است از نظر نظامی دارای شرایط مناسبی نیست به‌گونه‌ای که پهپاد پیشرفته آنان در برابر پدافند ایرانی در خلیج فارس توسط رزمندگان شجاع و دانشمندان جوان ایرانی سرنگون می‌شود.

چمران از بومی سازی ساخت سلاح‌های پیشرفته توسط دانشمندان جوان ایرانی خبر داد و بیان کرد: توانمندی ایران در ابعاد گوناگون ساخت انواع تجهیزات به جایی رسیده که هیچ قدرتی توان رویارویی نظامی با رزمندگان اسلام ندارد.

وی، با اشاره به ابزار تحریم اقتصادی و نفوذ فرهنگی افزود: پس از شکست آمریکا در ابعاد نظامی و سیاسی، روی به تحریم اقتصادی و نفوذ فرهنگی و فکری کرد که در این سنگر هم  آمریکا به شکست کشانده می‌شود.

وی  با تاکید بر واکسینه شدن دانش آموزان و دانشجویان در برابر نفوذ فرهنگی و فکری گفت: دانش آموزان باید در برابر نفوذ فرهنگی دشمن واکسینه شوند و بدانند موقعی می‌توانند پیشرفت کنند که به خودشان متکی باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اسرائیل روزی شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، تصریح کرد: اسرائیل اکنون اطراف خود دیوار می‌کشد که نیرو‌های مردمی مقاومت به آنجا نفوذ نکنند و نگران حکومتش است.

چمران با اشاره به اینکه اکنون رزمندگان اسلام پشت دروازه‌های اسرائیل رسیده‌اند، تصریح کرد: باید جبهه مقاومت مسلمانان در عراق، سوریه، لبنان و بحرین را قدر بدانیم و بدانیم که این  جبهه در حال گسترش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار