رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راهپیمایی 13 آبان روز مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی است

حجت الاسلام «سیدلطف الله حیات‌الغیب» گفت: پیام حضور در راهپیمایی 13 آبان مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی است.
کد خبر: ۳۶۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 04November 2019

راهپیمایی 13 آبان ماه مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدلطف‌الله حیات‌الغیب» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانصبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان و روز دانش آموز در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده روزی است که به دست دانش اموزان و دانشجویان انقلابی دوم شکل گرفت.

وی 13 آبان را روز استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا خواند و افزود: تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از حوادث مهم و فراموش نشدنی این روز هستند.

حیات الغیب تصریح کرد: حوادث فوق سیاست‌های غلط آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بوده که در سایه بیداری و بصیرت خنثی شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: اگر امروز ملت ایران، دانشجویان و دانش آموزان به صحنه می‌آیند و 13 آبان را گرامی می‌دارند، این حضور فریاد ادامه راه امام راحل و لبیک به حرکت دانش اموزان و دانشجویان آن زمان است.

وی ادامه داد: پیام حضور در راهپیمایی 13 آبان روز مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی است، جوانان و نوجوانان ما با حضور خود به گوش دنیا می‌رسانند که در برابر توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار هستند.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد بیان داشت: امروز ملت ایران اسلامی در سراسر کشور به صحنه می‌آیند و با حضور خویش مخالفت با سیاست‌های غلط آمریکا را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار