مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها باید تصویر مشت‌های گره کرده دانش آموزان را به دنیا منتشر کنند

سردار «محمد علیپور» گفت: رسانه‌ها باید تصویر مشت‌های گره کرده دانش آموزان را به دنیا منتشر کنند تا دشمنان ایران اسلامی بدانند که با چه نسلی از انقلاب مواجه هستند و دست از شرارت‌ها و نقشه‌های پلیدشان بردارند.
کد خبر: ۳۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ - 04November 2019

رسانه‌ها باید تصویر مشت‌های گره کرده دانش آموزان را به دنیا منتشر کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه راهپیمایی امروز 13 آبان اهواز ضمن تقدیر از حضور چشمگیر دانش آموزان و جوانان خوزستانی، اظهار داشت: یوم الله 13 آبان سالروز استکبارستیزی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکای جنایتکار است که هیچ‌وقت دست از مقاصد پلیدش در قبال ایران اسلامی برنداشته است.

وی افزود: احساس غرور می‌کنم وقتی می‌بینم سال‌ها پیش صدها و هزاران دانش آموز از نسل اول و دوم انقلاب را در کنار خود و در سنگرهای خط مقدم جبهه می‌دیدم و امروز شاهد مشت‌های گره کرده دانش آموزان و جوانان نسل سوم و چهارم خوزستان و کشور هستم که در سنگر اول مبارزه با استکبار جهانی اند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رسانه‌ها باید تصویر مشت‌های گره کرده دانش آموزان را به دنیا منتشر کنند تا دشمنان ایران اسلامی بدانند که با چه نسلی از انقلاب مواجه هستند و دست از شرارت‌ها و نقشه‌های پلیدشان بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها