امام جمعه نهاوند:

اقتدار و جایگاه دفاعی امروز ایران مرهون خون شهداست

امام جمعه نهاوند گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا از لحاظ دفاعی و اقتدار با اوایل انقلاب بسیار متفاوت است.
کد خبر: ۳۶۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان با بیان اینکه دانش آموزان صاحبان اصلی این روز بزرگ هستند، اظهار داشت: نام گذاری این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار به علت سه رویداد مهم بود که مسبب و اصلی آن آمریکای جنایت کار است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: تبعید امام به ترکیه و عراق، ایستادگی معلمان و دانش آموزان در برابر فردی که برای پایان انقلاب به ایران آمده بود و در سال ۵۸ نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله رخدادهای این روز بود که موجب نامگذاری این روز شد.

وی بابیان اینکه برخی می خواهند بگویند آغاز دشمنی امریکا و ایران مربوط به تسخیر لانه جاسوسی است که این اشتباه محض و دروغ است، گفت: امریکا از همان زمان دشمنی را آغاز کرد که برای سرنگونی دولت مصدق اقدام کرد.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا از لحاظ دفاعی و اقتدار با اوایل انقلاب بسیار متفاوت است. نسل جوان سرمایه مملکت و امید ما در آینده این مملکت است همچنان که در گذشته نیز همین بوده است.

حجت الاسلام مغیثی تصریح کرد: شهدای گروه ابوذر نهاوند از دانش آموزان بودند که در سیاهی استبداد بارقه های امید را روشن کردند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز امریکا جنگ نظامی نمی کند و استراتژی دشمن جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است، گفت: استکبارستیزی و اقتدار ایران اسلامی آغاز افول آمریکا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار