بیانیه اداره کل حفظ آثار استان مرکزی به مناسبت یوم الله 13 آبان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت یوم الله 13 آبان 1398 بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 04November 2019

بیانیه اداره کل حفظ آثار استان مرکزی به مناسبت 13 آبان ماهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت یوم الله 13 آبان 1398 بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ کشور ما علی الخصوص دوران ستم شاهی و همزمان با طلیعه انقلاب و دوران دفاع مقدس مملو از نوجوانان و جوانانی بوده است که با تکیه بر سنگر دانش و تقوی در سنگر دفاع از کیان و سرزمین خود نیز خوش درخشیدند، مجاهدانی که در سنگر دانش به ستیز با جهل و تاریکی پرداختند. دانش آموز 13 ساله حسین فهمیده از نمونه های بارز آن در دوران دفاع مقدس می باشد.

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه جوانان و دانش آموز غیور با رژیم ستم شاهی به سرکردگی آمریکای خباثتکار می باشد.

اکنون که در آستانه چهل و یکمین سالگی انقلاب بزرگ اسلامی هستیم بدون اغراق میتوان گفت که آمریکا و ایادی خبیثش منزوی تر شده و هرچه در آستین داشته رو کرده است، از نقش مستقیم در کودتای 28 مرداد و کودتای نوژه تا حمایت از منافقین و عاملین 17 هزار ترور و حمله های موشکی به هواپیماهای مسافربری ایران و تهاجم های فرهنگی و تحریم های ناقص کننده حقوق بشر همگی نمونه های نابخشودنی از رفتارهای استکبار جهان خوار علیه ملت شریف ماست.

امروز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برخود واجب دانسته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، حفظ وحدت با تکیه بر فرامین رهبری فرزانه در راه تعالی و پیشرفت کشور را ضرورت دانسته تا کشور عزیزمان همچون گذشته های تاریخ از نقشه های شوم شیطانی مصون ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار