دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت (ع):

سرانجام همه توطئه‌های آمریکا شکست است

حجت‌الاسلام «محمد حسن اختری» با بیان اینکه امروز می‌بینیم آمریکا در سوریه، عراق، لبنان و یمن شکست خورده است، گفت: سرانجام همه توطئه‌های آن‌ها شکست است، زیرا حرکت مبارزه با استکبار جهانی در منطقه در حال اوج‌گیری است.
کد خبر: ۳۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «محمد حسن اختری» دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت (ع) امروز در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در یاسوج اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم تفسیرگر ایستادگی آنها در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌ او به‌ویژه آل سعود و آل نهیان است.

وی افزود: این حضور اعلام انزجار و تنفر از جنایات آل سعود و آل نهیان و آمریکای جنایتکار است که لازم است آنها به خوبی درک کنند که ملت غیور ایران بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی اینگونه به میدان آمده تا تنفر خود را از دشمنی‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا و هم‌پیمانانش نشان دهد.

دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه ملت ما در طول این سال‌ها به خوبی این ایستادگی را نشان داده به رخدادهای 13 آبان اشاره داشت و عنوان کرد: این رخدادها شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 42، حمله ددمنشانه جنایتکاران وابسته به آمریکا به دانشجویان و دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 است.

اختری عنوان کرد: توطئه‌های آمریکا علیه ایران در روز 13 آبان هر کدام به اندازه‌ای بزرگ بود که می‌توانست کشوری را از پای دربیاورد اما پیروز شدیم و به یاری خداوند مکر و حیله آنها به خودشان بازگشت و توطئه‌ها به عظمت و افتخاری برای ملت تبدیل شد.

وی عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و بیان کرد: امروز به درجه‌ای از اقتدار رسیده‌ایم که پهپاد آمریکایی را در خلیج فارس می‌زنیم و آنها جرات نمی‌کنند پاسخ این اقدام ایران را بدهند.

دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه امروز می‌بینیم آمریکا در سوریه، عراق، لبنان و یمن شکست خورده، گفت: سرانجام همه توطئه‌های آنها  شکست است زیرا حرکت مبارزه با استکبار جهانی در منطقه در حال اوج‌گیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار