مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

13 آبان نماد 40 سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های استكبار است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: 13 آبان نماد 40 سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های استكبار، اذناب و دست نشاندگان صهیونیست و مرتجع آن است.
کد خبر: ۳۶۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 04November 2019

سردار پاسدار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کردستان با مهم خواندن حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استكبار جهانی اظهار داشت: 13 آبان نماد 40 سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های استكبار، اذناب و دست نشاندگان صهیونیست و مرتجع آن است.

وی گفت: حضور همه اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی به همه دنیا اثبات می‌کند که مردم ایران شناخت درستی از کینه‌توزی‌های امریکایی‌ها دارند.

این مسئول با بیان اینكه درس‌گیری از حوادث این روز بزرگ مهمترین اقدام برای پاسداشت آن است، تصریح كرد: این روز حماسی و غرور آفرین باید برای نسل حاضر و همچنین آیندگان به منزله یك چراع راهنما و مسیر روشن باشد.

مالکی با تاكید بر ضرورت تبیین علل و عوامل وقوع رخدادهای 13 آبان گفت: موضوع تبعید ظالمانه حضرت امام در سال 43 و همچنین كشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی و فساد شیطان بزرگ در سال‌های 57 و 58 نیازمند بررسی و واكاوی دقیق و ژرف است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با شركت در راهپیمایی 13 آبان باید باردیگر ثابت قدمی و استواری خود در مقابله با تهدیدهای استكبار در همه شئون آن اعم از نقشه‌ها و توطئه‌های خیانت بار نظام سلطه و كارشكنی عوامل و سرسپردگانی كه با نقشه‌های دشمن صهیونیستی و استكباری همراهی می كنند، را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان همچنین این راهپیمایی را نه تنها فریاد تظلم ودادخواهی خواهی ملت ایران بلكه ندای حق طلبی همه مسلمانان و ملت‌های آزادی‌خواه حال و آینده جهان توصیف كرد و گفت: پس از راهپیمایی با عظمت و كم‌نظیر اربعین كه تنها گوشه‌ای از اتحاد دنیای اسلام و فراتر از آن ملت‌های مستضعف جهان را به نمایش گذاشت، راهپیمایی 13 آبان توانست استحكام بخش و تكمیل كننده این اتحاد و انسجام باشد.

مالکی تصریح کرد: حضور مردم در تمام صحنه‌های سیاسی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را عملیاتی کرد و امروز استکبار جهانی بزرگ‌ترین درس را از این مردم گرفته که ملت ایران شایسته عزتمندی هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان مردم را تهدید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان متذکر شد: اتاق فکر مستکبران جهان به خصوص رژیم منحوس اسرائیل و آمریکای جهان‌خوار با حضور گسترده نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان برای همیشه متلاشی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها