تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید تهران برگزار شد

مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ امروز (دوشنبه) با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ - 04November 2019

تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید تهران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ امروز (دوشنبه) با حضور حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان بنیاد از جمله سیدمنصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید، عبدالرضا عباسپور معاونت بهداشت و درمان بنیاد و محبوب شهبازی، مشاور و دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید در جلسه شورای معاونین بنیاد برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ۱۹ ماهه نادر نصیر مدیر کل سابق بنیاد شهید تهران بزرگ حکم مسئولیت صمیمی اهدا شد. نادر نصیری نیز در این مراسم به سمت مشاور امور استان‌های رئیس بنیاد شهید منصوب شد.

حجت‌الاسلام شهیدی در این مراسم با تأکید بر اهمیت نظارت بر مجموعه‌ها اظهار داشت: نظارت و بازرسی از تمام زیرمجموعه‌ها همواره مورد تأکید بوده است و در همین راستا از امروز نادر نصیری به‌عنوان مشاور امور استان‌های اینجانب منصوب می‌شود تا با قدرت به نظارت و رسیدگی به گزارش‌های واصله از استان‌ها بپردازد و با سفر به بخش‌های مختلف از نزدیک شرایط را بررسی کند.

وی افزود: حمید علی صمیمی نیز دارای سابقه خوبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ هستند و از امروز به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب می‌شوند و از تمام مدیران توقع داریم نهایت همکاری را با هر دوی این عزیزان داشته باشند.

متن حکم انتصاب حمید علی صمیمی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه می‌آید:

«جناب آقای حمید علی صمیمی

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جناب‌عالی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب می‌نمایم. امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان با رویکردی فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی و آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

سید محمدعلی شهیدی
بنیاد شهید و امور ایثارگران سیدمحمدعلی شهیدی»

حمیدعلی صمیمی بعد از گذشت دو سال که با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خداحافظی کرده بود، مجدداً به این نهاد بازگشت. مراسم تودیع و معارفه او فردا همزمان با ۱۳ آبان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و او مجدداً به سمت سابق خود در مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بازگشت. او یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس و کارمند سپاه لشکر ۲۵ کربلا در استان مازندران بود که مدیریت بنیاد جانبازان و مستضعفان مازندران به او واگذار شد. بعد از مدتی مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به تهران منتقل و از دی‌ماه سال ۱۳۹۰ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شد. او ۲ سال پیش در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با کسب حداکثر آرا به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. همین امر موجب شد که بعد از گذشت ۱۷ سال از مجموعه بنیاد شهید خداحافظی کند و وارد فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شود. ما بعد از گذشت ۱۹ ماه مجدداً به سمت قبلی‌اش در بنیاد شهید بازگشت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار