مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد؛

لزوم آشنایی جوانان با اقدامات خصمانه آمریکا

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: جوان امروز به‌دلیل دسترسی وسیعی که به اطلاعات دارد می­‌تواند با مرور تاریخ آمریکا و اقداماتی که این کشور در تسخیر و تسلط بر ملت‌ها داشته، به این باور برسد که همه تلاش این کشور تنها تجاوز و تسلط بر کشورها بوده و نیت خیرخواهانه نداشته است.
کد خبر: ۳۶۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار در اجتماع مردم شهرستان گناباد اظهار داشت: آنچه سبب دشمنی و کینه‌توزی‌های آمریکا و ایادی آن علیه ملت‌های انقلابی شده این نکته اساسی است که ما رهرو راه اولیاء، انبیاء و صدیقین هستیم ما متدین به دین اسلام و ارزش‌های ولایی هستیم.

وی ادامه داد: در طول تاریخ زندگی بشر هیچگاه بین اولیا دین و استکبار مذاکره توأم با اعتماد و اعتقاد صورت نگرفته است. امروز نیز منطق و گفتمان ما در دنیای کنونی همین سیره است و مذاکره‌ای با استکبار صورت نخواهد گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همانگونه که امام(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امروز هم بعد از گذشت 40 سال از انقلاب همه یقین داریم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شعار مرگ بر آمریکا را فریاد می­زنیم.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: شعار اساسی امت حزب الله، «مرگ بر آمریکا» است. نظام مقدس جمهوری اسلامی با کسانی که خوی استکباری دارند نمی­‌تواند سازش کند.

این مسئول عنوان کرد: امروز انقلاب در دست دانش‌آموزان است و جریان انقلاب اسلامی 40 سال با ایثار و مقاومت جریان پیدا کرده و امروز نیز منطق مبارزه بی امان با نظام سلطه ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد: گام دوم انقلاب آغاز شده؛ خوشبختانه با هدایت­‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را در 40 سال اول انقلاب رقم زده‌ایم و در گام دوم انقلاب با جهاد بی‌امان و مبارزه علیه بدخواهان، انقلابمان را بیش از گذشته بیمه خواهیم کرد، آرمان­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق خواهد شد و راه پیشرفت و اوج‌گیری انقلاب را هموار خواهد شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار، شجاعت و تدبیر این انقلاب را هدایت می‌کنند و نوجوانان خود را مهیای جهش در گام دوم انقلاب کرده‌اند. امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از ما خواسته‌اند روحیه انقلابی را حفظ و خشم خود را بر سر آمریکا فریاد بکشیم.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه بحث مهمی که براساس تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب باید بیشتر به آن توجه کرد افزایش اطلاعات جوانان درباره علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی است، تصریح کرد: جوان امروز به‌دلیل دسترسی وسیعی که به اطلاعات دارد این آمادگی را دارد که با نگاه به تاریخ آمریکا و اقداماتی که این کشور در تسخیر و تسلط بر ملت‌ها داشته به این باور برسد که همه تلاش این کشور تنها تجاوز و تسلط بر کشورها است و نیت خیرخواهانه ندارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان بر لزوم تکیه به جوانان اشاره کرد و گفت: اگر حافظه تاریخی کشورمان را مرور کنیم به این نتیجه می‌رسیم که هر جا به جوانان اعتماد کردیم و بر عنصر قدرت تکیه داشتیم پیروز بودیم، ولی هر جا که وارد مذاکره شدیم به نتیجه مطلوب نرسیدیم. شاید بیان همین تاریخ برای اغنای جوانان و نوجوانان کافی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار