مدیر حوزه علمیه بوشهر:

پیشرفت کشور در گرو رشد و تعالی دانش آموزان است

حجت الاسلام «رضا خدری» با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو رشد و تعالی همین دانش آموزانی است که فردای کشور را می‌سازند، گفت: این دانش آموزان هستند که باید در مقابل استکبار جهانی در آینده از کشور و میهن خود دفاع کنند.
کد خبر: ۳۶۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 04November 2019

دانش آموزان امروز در مقابل استکبار جهانی در آینده از کشور دفاع کنند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر چغادک به وقایع مهم این روز در تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: تبعید امام راحل از ایران به ترکیه در سال ۴۳، کشتار ۵۶  دانش آموز در محوطه دانشگاه و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو امام در سال ۵۸ که از آن به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یاد می‌شود از جمله این وقایع است.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو رشد و تعالی همین دانش آموزانی است که فردای کشور را می‌سازند، گفت: این دانش آموزان هستند که باید در مقابل استکبار جهانی در آینده از کشور و میهن خود دفاع کرده و در برابر آنان استقامت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تاکید بر مبارزه با استکبار، ظلم و طاغوت، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مبارزه در برابر ظلم و استکبار یک دستور قرآنی است و مطابق با فطرت انسان می‌باشد.

حجت الاسلام خدری افزود: این برای جامعه ما یک افتخار است که امکان مخالفت با طاغوت را دارد و مثل بسیاری از کشورها زیر سلطه و سایه استکبار قرار نمی‌گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به وضعیت امروز آمریکا در منطقه، گفت: امروز شاهد شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه و افول قدرت این کشور هستیم در صورتی که کشور ما در وضعیت بسیار خوبی در عرصه نظامی و استراتژیکی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار