امام جمعه موقت گناوه:

مقاومت تنها راه و رمز پیروزی بر مستکبران عالم است

حجت الاسلام «مصطفی آشناگر» گفت: راه پیروزی برمستکبران عالم مذاکره و سازش و سر تسلیم فرود آوردن نیست، بلکه تنها راه و رمز پیروزی مقاومت است.
کد خبر: ۳۶۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 04November 2019

مقاومت تنها راه و رمز پیروزی بر مستکبران عالم

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «مصطفی آشناگر» امام جمعه موقت گناوه در مراسم ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ کشور ما روز مبارزه با ظلم و ستم و نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه این روز بستر سه حادثه مهم تاریخی تبعید امام (ره) است، گفت: شهادت تعدادی از دانش آموزان به دست عمال رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی در مبارزات کشور ماست که در این مبارزات در یک سو ملت بصیر و قهرمان ایران در کنار امام خمینی (ره) و در جبهه مقابل آمریکای جنایتکار قرار گرفته است.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت قهرمان ایران از کودتای سال ۳۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: پیروز این میدان همواره ملت مقاوم و قهرمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت راهنمایی، رهبری و هدایت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

آشناگر با بیان اینکه مردم غیور و بصیر ایران اسلامی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آموخته‌اند، گفت: راه پیروزی بر مستکبران عالم مذاکره و سازش و سر تسلیم فرود آوردن نیست، بلکه تنها راه و رمز پیروزی مقاومت است.

امام جمعه موقت گناوه گفت: اگر می‌بینیم در طول این سال‌ها ملت ما در مبارزه با آمریکای جنایتکار پیروز میدان شده به دلیل مقاومت بوده است که باعث پیروزی و کسب اقتدار و عقب راندن مستکبران در عالم می‌شود.

وی یادآور شد: امروز نتیجه مقاومت ملت ما باعث شده تا آمریکای مستکبر تمام نیروی خود را برای مذاکره با کشور ما به کار بگیرد؛ اما بدانند که ملت غیور و دولتمردان بصیر ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبر و امام خویش هرگز تسلیم خواسته‌های آنها نخواهد شد.

آشناگر گفت: همه عالم بدانند که هر دولت و نظامی و ملتی که بر سر میز مذاکره با آمریکای جنایتکار و مستکبران عالم بنشیند ثمره‌ای جز تحقیر، ذلت و عقب ماندگی نصیبش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه به امید روزی که مقاومت همه آزادمردان عالم در برابر زورگویان و مستکبران جهان زمینه ظهور منجی عالم را فراهم کند، افزود: در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شاهد برپایی حکومت عدالت جهانی امام عصر (عج) در جهان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها