در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد؛

راهکار وزارت دفاع و کمیسیون امنیت برای حل مساله پادگان محمودآباد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: قرار است موضوع عامل درگیری در پادگان هوایی محمودآباد به صورت ریشه‌ای حل شود.
کد خبر: ۳۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ - 04November 2019

راهکار وزارت دفاع و کمیسیون امنیت برای حل مساله پادگان محمودآبادبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‎پرس به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای جلسه به تبادل آخرین اخبار داخلی و خارجی پرداختیم که مهم ترین آن موضوع دستگیری روح‎الله زم و انهدام کانال تلگرامی برانداز آمدنیوز بود که مورد پشتیبانی سرویس های امنیتی غربی به خصوص فرانسه قرار داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این کمیسیون اشاره و بیان کرد: در این جلسه سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه سوالی درباره برخی مسائل که در سفر اخیر خود به همراه وزیر دفاع به یکی از کشورهای خارجی داشت پرسید که در نهایت علیرغم توضیحات وزیر دفاع، سوال مراعی ماند تا در جلسات آتی و بعد از مذاکرات با وزارت دفاع، توضیحات بیشتری ارائه شود.

وی افزود: در ادامه جلسه به سوال ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر از وزیر دفاع رسیدگی شد که در جلسه گذشته مراعی مانده بود؛ این سوال پیرامون موضوع فرودگاه و معارضه نیروی هوایی ارتش با افراد خصوصی بود که درگیری صورت گرفته بود که دو نفر در جریان آن مجروح شدند که با توضیحات جدید وزیر به یک راهکار مشترک رسیدیم و قرار است موضوع پیگیری شده تا مشکل ریشه ای حل شود.

ذوالنوری ادامه داد: در ادامه این جلسه قرار بود اصلاحات شورای نگهبان درباره لایحه پسماند بررسی شود که به دلیل عدم حضور حقوقدان مربوطه به دلیل حضور در مأموریت کاری، این دستورکار به یکشنبه هفته آتی موکول شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین قرار بود وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال نمایندگان به مجلس بیاید که به علت اعلام بیماری وی از سوی معاونت امور مجلس قرار شد، سوال در هفته آینده بررسی شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار