آرزوی شهید قدیر سرلک برای قبولی در آزمون الهی+ فیلم

شهید مدافع حرم «قدیر سرلک» در فیلمی از آرزویش برای قبولی در آزمونی سخن گفت که نهایتا با قبولی در آن، در جوار رحمت خداوند به حیات متنعمانه ابدی رسید.
کد خبر: ۳۶۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ - 07November 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید مدافع حرم «قدیر سرلک» سیزدهم شهریور سال 1363 در قیامدشت به دنیا آمد. در تهران به مدرسه رفت و بعد از اخذ مدرک دیپلم وارد سپاه پاسداران شد و فوق دیپلم برق صنعتی گرفت. پس از ادامه تحصیل در دانشگاه، لیسانس هوافضا در رشته جغرافیا را کسب کرد.

آرزوی شهید قدیر سرلک برای قبولی در کنکور الهی+ فیلم

او بعد از سال‌ها خدمت در لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برای خدمت به کشور فرمانده گردان ۱۱۸ امام حسین (ع) شد.

او در سال‌های جوانی به منظور حراست از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داوطلب حضور در میدان نبرد با گروه تروریستی داعش در سوریه شد تا اینکه در سیزدهم آبان سال 1394 در منطقه حلب سوریه در سن 31 سالگی به شهادت رسید.

پیکر وی در گلزار شهدای قیامدشت به خاک سپرده شد. او در بخشی از وصیتنامه مختصر خود آورده است: «نمیدونم چقدر توشه برای پل صراط گذاشتم فقط به کرمش امیدوارم و دعای خیر آدم‌هایی که تا توانستم، به قول گفته حاج آقا کارشان را طبق قانون و کار خیر راه انداختم. امیدوارم دعایم کنند. امیدوارم آنهایی که در آموزش از من سختی می‌دیدند، من را حلال کنند. فقط به خاطر خودشان بوده و بس.

کاش وصیت شهدا که قاب اتاق‌های ما را اشغال کرده، دلمان را اشغال می‌کرد. کاش صحبت‌های ولی امر مسلمین که سر لوحه روزمره ما شده، سر لوحه اعمالمان می‌شد. کاش دل حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) با اعمال ما خون نمی شد. کاش مهدیِ (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) فاطمه (سلام‌الله علیها) با اعمال ما ظهورش به تأخیر نمی‌افتاد.»

شهید قدیر سرلک در فیلم کوتاهی درباره قبولی‌اش در آزمون‌های مختلف و آرزوی خود برای قبولی در آزمون شهادت صحبت می‌کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار