مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

گوش به فرمان ولی فقیه راهکار مناسب مقابله با دشمن است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: نباید از دشمن غافل شد زیرا دشمن شبانه روز در حال طراحی است و باید در مقابل دشمن هم راهکار مناسب داشت و هم با درایت عمل کرد و در این مسیر گوش به فرمان ولی فقیه بودن و سمت و سو را از ایشان گرفتن، یک واقعیت انکار‌ناپذیر است.
کد خبر: ۳۶۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 05November 2019

گوش به فرمان ولی فقیه، راهکار مناسب مقابله با دشمن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در جمع دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا گرگان اظهار داشت: آمریکایی‌ها امنیت ملت‌ها را به خطر می‌اندازند تا امنیت خودشان را حفظ کنند و امروز عربستان سعودی با بمب‌های آمریکایی‌ها مردم مظلوم یمن را بمباران می‌کند.

ملک گفت: آمریکایی ها هیچ وقت با ملت ایران خوب نخواهند شد، زیرا آنها می‌دانند که ما صاحب قدرت هستیم و وقتی هواپیمای بدون سرنشین آنها را زدیم دیدید که آنها هیچ کاری نتوانستند انجام بدهند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با برشمردن جنایات و اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، عنوان کرد: لانه جاسوسی، حمله به طبس، کوتای نوژه، حمله به هواپیمای مسافربری، کمک به گروه های تروریستی، تشکیل القاعده، تشکیل طالبان و داعش و همچنین جنگ تحمیلی، پناه دادن به شاه و عناصر فراری آن و تحریم‌های ظالمانه، تنها گوشه‌ای از جنایات این شیطان بزرگ است.

وی در پایان بیان داشت: نباید از دشمن غافل شد زیرا دشمن شبانه روز در حال طراحی است و باید در مقابل دشمن هم راهکار مناسب داشت و هم با درایت عمل کرد و در این مسیر گوش به فرمان ولی فقیه بودن و سمت و سو را از ایشان گرفتن، یک واقعیت انکار ناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار