مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

بخش دفاع مقدس درس جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد اصلاح می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از اصلاح بخش دفاع مقدس درس جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی اصلاح بخش دفاع مقدس درس جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از تجدیدنظر در بخش دفاع مقدس کتاب جغرافیای استان در مقطع متوسطه دوم خبر داد و اظهار داشت: نظرات اصلاحی پیشکسوتان دفاع مقدس استان در این کتاب لحاظ می‌شود.

در این نشست، پیشکسوتان دفاع مقدس استان نظرات اصلاحی خود در خصوص بخش دفاع مقدس کتاب جغرافیای مقطع دوم متوسطه استان را بیان کردند که مقرر شد نقش عشایر استان در دوران دفاع مقدس، نقش گردان‌های استان در دوران دفاع مقدس شامل گردان 49 حیدر کرار، گردان 15 امام حسن و گردان 319 قائم، نقش تیپ 48 فتح و نقش استان در عملیات والفجر 8 در کتاب جغرافیای استان لحاظ شود.

همچنین مقرر شد در این کتاب به خانواده‌های سه شهیدی و 2 شهیدی، شهدای ارتش و ناجا، لوح افتخارات استان مربوط به دفاع مقدس، اسلحه‌های بومی استان که در اوایل جنگ استفاده می‌شد، روحانیون شاخص و تأثیرگذار استان و نقش بانوان استان در دفاع مقدس هم اشاره شده و تصاویر به کار رفته در کتاب نیز به صورت گروهی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها