مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

ساخت پردیس شهدای معراج در روستای «ریاب»

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» از ساخت پردیس شهدای معراج کشور در روستای «ریاب»، زادگاه شهیدان «سیدحسین دوستدار» مسئول تعاون قرارگاه نجف اشرف و «سیدحسن دوستدار» مسئول معراج شهدای قرارگاه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «گناباد» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این جلسه اظهار داشت: مردم خود را مرهون ایثار و مجاهدت شهدا و ایثارگران می­‌دانند، بر همین اساس یکایک مردم و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نسبت به حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس مسئول هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: دفاتر نمایندگی‌ حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در شهرستان‌های خراسان رضوی به صورت تشکل‌های مردم نهاد مسئولیت هماهنگی بخش‌های مختلف در زمینه حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده دارند و دستگاه‌های اجرایی نقش تقویت کننده این مأموریت هستند.

این مسئول ابراز داشت: کنگره شهدای خراسان رضوی در سال 1400 برگزار خواهد. از جمله اهداف و وظایف این کنگره زمینه‌سازی ساخت یادمان­‌ها، پردیس شهدای معراج و برگزاری پیش یادواره‌های شهدای مناطق شهری و روستایی است. اجرای این مأموریت بزرگ حمایت مسئولان محلی، مشارکت دستگاه‌­های اجرایی شهرستان و حمایت پیشکسوتان دفاع مقدس را می­‌طلبد.

وی از ساخت پردیس شهدای معراج کشور در روستای «ریاب» خبر داد و گفت: برای ساخت پردیس شهدای معراج کشور در روستای «ریاب»، زادگاه شهیدان «سیدحسین دوستدار» مسئول تعاون قرارگاه نجف اشرف و «سیدحسن دوستدار» مسئول معراج شهدای قرارگاه کربلا، طرحی توسط سردار «ناصر سعیدی» مدیرکل اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ارائه شده است. ساخت این پردیس یک کار بین بخشی است که باید بعد از تشکیل هیئت امنای این پردیس و هم­‌افزایی و مطالعه بر روی طرح، عملیات اجرایی آغاز شود.

یوسفعلی‌­زاده گفت: به منظور تصمیم‌گیری برای ساخت پردیس معراج قرار است که نشستی با حضور سردار سعیدی به زودی برگزار شود.

در این نشست جمعی از اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گناباد به بیان پیشنهادات و دیدگاه‌­های خود در خصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار