مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد؛

ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان با تقویت روحیه جهادی و انقلابی

حجت الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با  برنامه‌ریزی و  توطئه در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و این تحریم‌های ظالمانه و کارشکنی‌ها برای تسلیم کردن ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی است که باید با تقویت روحیه جهادی و انقلابی در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کرد.
کد خبر: ۳۶۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 05November 2019

ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان با تقویت روحیه جهادی و انقلابیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و با تبریک به مناسبت آغاز زعامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت یک نقشه راه چهل ساله برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به نیاز مبرم جامعه به مدیریت انقلابی و جهادی، افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با  برنامه‌ریزی و  توطئه در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و این تحریم‌های ظالمانه و کارشکنی‌ها برای تسلیم کردن ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی است که باید با تقویت روحیه جهادی و انقلابی در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کرد.

شکریان‌امیری در بخش دیگری از سخنان خود به کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با برکت این نظام اشاره و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است و این مسیر باید با مدیریت اسلامی کارآمد و جهادی ریل گذاری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به ورود نخبگان حوزه و دانشگاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: رسالت نخبگان، فرهیختگان حوزه و دانشگاه در راستای تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب امری اجتناب ناپذیر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با قرائت بخش‌هایی از این بیانیه بیان داشت: نخستین مخاطب این بیانیه ارزشمند ملت بزرگ ایران است و اصلی‌ترین مخاطب این بیانیه جوانان و نوجوانان هستند که باید برای توسعه، تعالی و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

شکریان‌امیری در بخش پایانی سخنان خود به موضوع مدیریت جهادی و انقلابی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مدیریت انقلابی و جهادی نیاز امروز کشور در عرصه‌های مختلف است و می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه باشد.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در پایان سخنان خود به کارنامه جمهوری اسلامی و نقش مدیریت جهادی در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی‌های بزرگ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حاکم شدن روحیه ایثار و جهاد برگرفته از آموزه‌های اسلامی و سیره و منش اهل بیت (ع) است و این نوع مدیریت تجربه‌ای موفق در کارنامه جمهوری اسلامی است و تنها راه حل برون رفت از وضع موجود و مشکلات کشور حاکمیت یافتن این نوع مدیریت در بخش‌های مختلف کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها