کتاب «در هیاهوی سکوت»، همه آن‌چه که باید از شهید «عباس ورامینی» بدانید

نویسنده کتاب «در هیاهوی سکوت» گفت: این کتاب یک روایت مستند است که در تهیه آن تلاش کردم تا از منابع موثق، معتبر و خاطرات خانواده شهید «عباس ورامینی» استفاده کنم.
کد خبر: ۳۶۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ - 05November 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جواد کلاته عربی» نویسنده کتاب «درهیاهوی سکوت» اظهار داشت: مضمون کتاب «در هیاهوی سکوت» در مورد زندگی «شهید عباس ورامینی» یکی از دانشجویان موثر در تسخیر لانه جاسوسی است، این شهید بزرگوار همچنین به عنوان یکی از فرماندهان مهم و تاثیرگذار هشت سال دفاع مقدس به عنوان آخرین معاون شهید همت فرمانده لشکر ۲۷ بعثت عملکردی قابل توجه داشته است.

وی درمورد چگونگی پیوستن «شهید عباس ورامینی» به دانشجویان پیرو خط امام اظهار کرد: این شهید بزرگوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای کار‌های جهادی به سیستان و بلوچستان رفته بود، اما پس از مدتی به واسطه «محمد رحمتی» وزیر اسبق راه و ترابری با دانشجویان پیرو خط امام ارتباط پیدا کرد و به «علی اکبر زحمت‌کش» مسئول عملیات تسخیر لانه جاسوسی معرفی شد.

کتاب «در هیاهوی سکوت»، همه آن‌چه که باید از شهید «عباس ورامینی» بدانید

نویسنده کتاب «درهیاهوی سکوت» در همین رابطه ادامه داد: علی اکبر زحمکش از «شهید عباس ورامینی» درخواست می‌کند تا برای معرفی بیشتر به ملاقات وی برود این در حالی است که محمد رحتمی وزیر اسبق راه و ترابری در معرفی «شهید عباس ورامینی» وی را دانشجویی معرفی کرده بود که به خدمت سربازی رفته و دور‌ه‌های نظامی دیده است.

کلاته به دیدار شهید عباس ورامینی و مسئول عملیات تسخیر لانه جاسوسی اشاره و ابراز کرد: «شهید عباس ورامینی» با لباسی نظامی و مرتب به دیدن علی اکبر زحمت‌کش رفت، همین امر سبب شده بود تا و در دیدار اول، مسئول عملیات تسخیر لانه جاسوسی با توجه به سابقه‌ای که از این شهید بزرگوار شنیده است وی را به عنوان دستیار در عملیات تعیین کند.

کتاب «در هیاهوی سکوت»، همه آن‌چه که باید از شهید «عباس ورامینی» بدانید

وی درمورد کتاب «در هیاهوی سکوت» ابراز کرد: این کتاب در بهمن ماه سال ۹۷ چاپ شد و اکنون به چاپ دوم رسیده است، «در هیاهوی سکوت» یک روایت مستند است که در تهیه آن تلاش کردم تا از منابع موثق، معتبر و خاطرات خانواده این شهید بزرگوار استفاده کنم، همچنین مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های وی در طول هشت سال دفاع مقدس از دیگر منابعی بود که جمع آوری آن کار را برایم دشوار می‌کرد، زیرا برخی از این مستندات اطلاعاتی هستند که از طریق بیسیم در زمان جنگ مخابره شدند و باید به مرور آنها را بررسی و سپس پیاده می‌کردم تا در قالب یک کتاب به رشته تحریر در آورم.

وی با تاکید بر مستندات موجود در کتاب «درهیاهوی سکوت» خاطرنشان کرد: این کتاب با ارائه مستندات حقیقی به رشته تحریر در آمده است و در عین حال بیانگر زندگی «شهید عباس ورامینی» در طول هشت سال دفاع مقدس و وقایع تسخیر لانه جاسوسی است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار