آیت‌الله علوی گرگانی:

دشمن به دنبال ضربه زدن به همدلی روحانیت و نیرو‌های انقلابی است

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به روحانیت و همدلی بین نیرو‌های انقلابی است و می‌خواهد این همدلی را از ما بگیرد.
کد خبر: ۳۶۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 05November 2019

دشمن به دنبال ضربه زدن به همدلی روحانیت و نیرو‌های انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیت الله «سیدمحمدعلی علوی گرگانی» از مراجع عظام تقلید ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار حجت الاسلام علی لقمانپور که در دفتر معظم له صورت گرفت، اظهار داشت: آنچه را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جمع آوری اسناد مراجع و روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس فرموده‌اند، نشاندهنده حسن ظن و شخصیت والا و روحیه تواضع فوق العاده ایشان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جایگاه ولایت بسیار عالی عمل کردند و عمل هم می‌کنند و افتخار می‌کنیم که ان شاءالله همچنان این ولایت بدست ایشان باشد تا بتوانند مسئولیت هدایتگری کشور ما و دیگر کشور‌ها را به انجام برسانند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: واقعیت این است که اصل کار جبهه را رزمندگانی انجام دادند که اعزام شدند و خالصانه خونشان را تقدیم کردند و یا زخمی و جانباز شدند و امثال ما جز برای خدا کاری نکردیم.

وی با اشاره به نقش مرجعیت در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هر کاری انجام دادم رسالت و وظیفه‌ام بود و اگر مطالبی درباره فعالیت امثال بنده و مراجع تقلید انجام شده از طریق افراد مطلع جمع آوری گردد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: مراقب باشید نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس ضایع نشود، زیرا انقلاب‌هایی در دنیا داشته ایم که پایدار نبود و به سرانجام نرسید و امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشت، به خاطر قابلیت و اخلاص حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، یک گرد هم به چهره آن ننشست و همه دنیا آن را قبول دارد.

وی افزود: دفاع مقدس جهان نه فقط ایران را بلکه جهان را تکان داد و همه کشور‌ها را به خود جذب کرد و الان چقدر جوانانی داریم که اصرار دارند برای حفظ حریم ولایت اعزام شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه حماسه پرشور اربعین مولود انقلاب و دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: روح مقاومت که بودجود آمده از برکت اخلاص است و دشمن را به حرکت آورده است.

وی ادامه داد: انقلاب پیامبر بزرگوار اسلام از مسجد شروع شد و با استقامت و پایداری منجر به پیروزی در تمام جنگ‌ها شد و تمام دنیا را به سمت خود جذب کرد.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: خانواده شهدا بخصوص شهدای طلبه بیشتر توجه شود و رشادت‌های آنان برای نسل‌های بعدی گفته شود تا عبرت بگیرند و عشق و علاقه شان به انقلاب بیشتر شود.

وی گفت: نسبت به نیرو‌های انقلابی بیشتر توجه شود، زیرا ما وقتی شما و دیگر نیرو‌هایی را که در راستای انقلاب کار می‌کنند می‌بینیم، دلگرم می‌شویم.

استاد سطوح حوزه علمیه قم افزود: دشمن می‌خواهد روحانیت و سرمایه همدلی بین نیرو‌های انقلابی را بگیرد و نباید کاری کرد که فرزندان انقلاب دلخور شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار