کمک شهرداری ساری در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

«عباس رجبی» گفت: شهرداری ساری تلاش می‌کند تا در هدف غایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کند.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 05November 2019

شهرداری ساری در هدف غایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران ایفای نقش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس رجبی» شهردار ساری پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه فرهنگی مازندران با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و اینکه همه ما به شهدا و جانبازان و ایثارگران بدهکار هستیم، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مردم را با انقلاب اسلامی پیوند می‌زند.

وی افزود: جذابیت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس می‌تواند عامل مهم و اثر بخشی در جذب توریسم و رونق اقتصاد توریسمی استان برای نیل به توسعه ‌پایدار باشد.

شهردار ساری تصریح کرد: شهرداری ساری نیز تلاش می‌کند تا در هدف غایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس اثری ماندگار برای مردم مازندران و ساری است که نیاز به معرفی بیشتر به مردم دارد.

«علیجان شمشیربند» رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: هر میزان هزینه برای ساخت این مرکز مهم سرمایه گذاری فرهنگی است.

وی افزود: بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس و البته فرهنگ دیار علویان به نسل جوان و گردشگران است.

رئیس شورای شهر ساری با یادآوری اینکه همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی اجرایی برای ساخت این پروژه در دستور کار استاندار مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی، مسئولان استانی، فرماندار و شهردار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس پای کار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار