فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان:

دشمنان از قدرت و اتحاد ملت ایران وحشت دارند

سردار محمدعلی حق‌بین گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره از قدرت و اتحاد ما وحشت دارند.
کد خبر: ۳۶۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 05November 2019

دشمنان از قدرت و اتحاد ملت ایران وحشت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدعلی حق بین» فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای دریاپشته رامسر با بیان اینکه شهدا قهرمانان این مرز و بوم بوده و متعلق به تمام کشور هستند، اظهار داشت: خاطرات شهیدان را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده انقلاب منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا برای ما امنیت را به ارمغان آوردند و خاطرات فراوانی در دوران دفاع مقدس با رشادت آفرینی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از خود بر جای گذاشتند.

حق بین افزود: وقتی پشت تریبون‌ها قرار می‌گیریم از خاطرات شهدا می‌گوییم و بعد متوجه می‌شویم شهدا زنده اند و امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما قسم خوردند این قدرت را بشکنند که یک پکیج کامل از قدرت دین و اسلام است و دشمنان ما چاره ای جز قبول این واقعیت را ندارند.

این مسئول گفت: امروز دشمنان ما قسم خوردند ناقوس جنگ را بر علیه این ملت به صدا درآوردند و قسم خورده اند به هر قیمتی دین و ملت را بشکنند و سایه جنگ را بر سر ما نگهدارند که در این امر ناتوان هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: خداوند اراده فرموده است تا دشمنان ناکام شوند و مزد این زحمات بر پایه دین، امنیت و شعار اسلام در سراسر دنیا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند و دشمن هرگز دست از سر ما بر نخواهد داشت، تصریح کرد: برخی جاها کم بصیرتی کرده و پشت سر رهبر حرکت نمی کنیم و زیر گوش همسران شهدا می‌گویند که حیف نبود که به خاطر پول جوان را شهید کردید که این اشتباهات برای ما جایگاهی ندارد.

حق بین گفت: دشمنان ما قسم خورده اند و هرگز با ما متحد نمی‌شوند و مسیرشان فرق دارد و هشت سال جنگیدیم و هرگز نتوانستیم دیگر مسلمان‌ها را با ما همراه کنیم.

وی افزود: لشکرهایی که تحت الامر سردار سلیمانی بوده پشت سیم خاردارها هستند و دشمنان از قدرت و اتحاد ما وحشت دارند.

حق بین تصریح کرد: داعش رسما اعلام کرده بود بعد شش ماه استان‌های ایران را می‌گیریم که خوابی بیش نبود.

وی با بیان اینکه در راه نعمتی را که از ناحیه خداوند به ما عطا شده و راهی که امام شهدا به ارمغان آوردند کوتاهی می‌کنیم، گفت: کسانی که با انقلاب زاویه دارند و آنهایی که در این حکومت دزدند از قبیله سگ بازها و بی حجاب‌ها هستند.

حق بین تصریح کرد: امروز دشمنان ما قدرت دارند در گلوگاه ها بجنگند چون قدرت نیمی از کشورها به ۳۰۰ کیلومتر رسید و در برخی کشورها در ردیف اول بین ۳۰ کشور دنیا تقسیم شد.

وی افزود: دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولین است و باید وحدت را در جامعه حفظ کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: موقع انتخابات نباید با گروکشی و حرف‌های نسنجیده کام را بر دیگران تلخ کنیم و کاندیدها نباید با خلاف و رای خریدن پیروز شوند.

حق بین گفت: در عرصه اقتصادی اشکالات زیادی داریم و باید صادقانه با مردم حرف بزنیم.

وی افزود: یک سوم بودجه رسمی کشور را به جیب دشمنان می‌ریزیم و بعد میگوییم چرا فرزند ما سر کار نمی‌رود و اگر 10 رییس جمهور گذشته را بیاورند پیش رییس جمهور فعلی مشکل حل نمی‌شود.

جق بین تصریح کرد: پول ما باید در کشور ما خرج شود و به جیب دشمنان نرود و باید پشت سر ولایت باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و عرصه فرهنگ و انقلاب را با تعاریف دین به اوج برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار