نماینده ولی فقیه استان لرستان:

شهید «سید نورخدا موسوی» آیت خدا برای مسلمانان است

آیت‌الله سید احمد میرعمادی ایمان را شرط پیروزی و کوچک کننده هیبت دشمنان دانست و گفت: شهید سید نورخدا موسوی آیت خدا برای مسلمانان است.
کد خبر: ۳۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 06November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» امروز در نخستین سالگرد شهید سید نورخدا موسوی که در گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم عامل سعادت مردم را در ایمان، هجرت و جهاد در راه خدا بیان می‌فرماید.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در میان انسان‌ها تفاوت ایجاد می‌کند، همان ایمان راسخ است به راهی که انتخاب کرده و معادی که برای آن تلاش کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد امام حسن عسکری (ع)، افزود: امام حسن عسکری پس از امام جواد (ع) جوان‌ترین معصومی بودند که به شهادت رسیدند، همچنین بیشترین زندانی و تبعید و همچنین بیشترین شکنجه را این امام همام متحمل شدند.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تحول عظیمی بود که در جوانان اتفاق افتاد و آن مومن و با اعتقاد شدن جوانان و اشتیاق آنان برای جهاد در راه خدا است، همچنان‌که در دوران دفاع مقدس، جوانان مومن زاهدان در شب و شیران در روز بودند.

وی ایمان را شرط پیروزی و کوچک کننده هیبت دشمنان عنوان و تصریح کرد: شهید سید نور خدا موسوی آیت خدا برای ما است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شجاعت و شهامت ریشه در ایمان دارد، گفت: این مهم در میدان آزمایش خود را نشان می‌دهد، همچنان که امروز خانواده شهید موسوی از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمده‌اند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه انقلاب و نظام ثمره خون شهیدان است، اظهار داشت: شهید موسوی توانست در دوران خدمت سربلند شود، همان‌گونه که شهادتش الگو، مجروحیتش مایه افتخار و رفتنش ابدی شد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی پیام شهدا توسط خانواده‌های آنان حفظ شود، گفت: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام بیانگر این است که شهدا  تا پای جان ایستاده و دست ذلت به دشمن ندادند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شهید سید نورخدا موسوی مظهر ایستادگی در راه خدا است، افزود: شهید موسوی مایه افتخار و عزت برای همه ما است، بنابراین با شجاعت و ایمان راه شهدا را ادامه دهیم.

آیت‌الله میرعمادی تاکید کرد: با ایمان راسخ از انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت کنیم و در راه ولایت ثابت قدم و استوار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها