سردار یزدی:

سپاه تهران بزرگ ۷ هزار طرح‌محرومیت زدایی انجام‌می‌دهد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در طرح ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی سپاه و بسیج تعداد ۷ هزار طرح به سپاه تهران بزرگ واگذار شد که از این تعداد امروز ۷۰۰ پروژه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 07November 2019

سپاه تهران بزرگ ۷ هزار طرح‌محرومیت زدایی انجام‌می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در آئین افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه که صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب و به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس در سوسنگرد برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳۰۰ گروه جهادی در تهران داریم که ۶۰۰ گروه آن در قالب محله محور در تهران به خدمت رسانی به مردم می‌پردازند و ۷۰۰ گروه نیز در مناطق مختلف کشور به فعالیت‌های جهادی می‌پردازند.

وی با اشاره به برنامه امروز برای افتتاح طرح‌های عمرانی و زودبازده افزود: امروز افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی را خواهیم داشت؛ همچنین  تا هفته بسیج ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود که ۲۰۰ سری آن امروز به دست زوج‌ها خواهد رسید.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: همچنین ۳۵ هزار سبد کالا نیز از ابتدای سال میان نیازمندان توزیع و ۱۰۰ خانه افراد محروم و ۳۰ مدرسه مناطق محروم نیز باز سازی شده است.

سردار یزدی همچنین عنوان کرد: در منطقه زلزله زده کرمانشاه بازسازی ۲۳ روستا به ما واگذار شد و ما نیز بازسازی آن‌ها را شروع کردیم و همزمان هزار و پانصد کانکس و بیش از ۴۰ هزار بسته کمکی نیز به مردم اهدا شد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در سیل اواخر سال گذشته و ابتدای سال اخیر گفت: ما از همان ابتدا وارد عمل شده و ۱۵۰ گروه جهادی اعزام کردیم و به امداد رسانی و کمک به سیل زدگان پرداختیم؛ همچنین در این رابطه ۹۰ دستگاه مکانیزه راهسازی و آمبولانس هم به منطقه اعزام کردیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: در طرح ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی سپاه و بسیج تعداد ۷ هزار طرح به سپاه تهران بزرگ واگذار شد که از این تعداد امروز ۷۰۰ پروژه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار