سردار سلامی:

نابودی توزیع‌کنندگان مواد مخدر استراتژی سپاه است

فرمانده کل سپاه مبارزه با مواد مخدر را یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی دانست و گفت: در‌ واقع استراتژی سپاه این است که همه لیدرها و مافیای اصلی تولید و توزیع‌کنندگان خُرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند.
کد خبر: ۳۶۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 07November 2019

نابودی توزیع‌کنندگان مواد مخدر استراتژی سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در جریان بازدید از مرکز بازپروری شهید زیادیان در جمع خبرنگاران در خصوص چرایی ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه‌ای است که مردم را آزار می‌دهد، زیرا سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید لذا با بسیج همه ظرفیت‌ها به مبارزه با آنها خواهد رفت.

وی افزود: در‌ واقع استراتژی سپاه این است که همه لیدرها و مافیای اصلی تولید و توزیع کنندگان خُرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند؛ ما باید به مرحله‌ای برسیم که هزینه انجام جرم بالا رود تا عاملان جرم از انجام آن صرف نظر کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: طبق فرمایش خداوند متعال در قرآن کریم که اگر یک نفر را زنده کنید تمامی بشریت را زنده کرده‌اید؛ سپاه در شهر تهران به‌عنوان پایتخت و قطب عالم اسلام به شیوه‌ای عمل می‌کند که ریشه بدی‌ها که در شان نظام اسلامی نیست، خشکانده شود.

سردار سلامی مبارزه با مواد مخدر را یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی دانست و تاکید کرد: خانواده‌های ما که بخشی از جامعه هستند، به‌دلیل وجود چنین آسیبی پریشان شدند و حتی جوانانی را هم دچار این مشکل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جوانان جامعه، همچون فرزندان ما هستند، یادآور شد: سپاه در یک حرکت جهادی وارد صحنه شد و به مبارزه با این معضلات تا نابودی  پرداخت، چراکه مردم کشور ما شایسته عزت و شادابی و زندگی خوب و شخصیت والا هستند و نباید پدیده‌های اجتماعی این چنینی خاطر آنها را آزرده کند.

سپاه در بعد آمادگی دفاعی و امنیتی در آمادگی صد در صدی قرار دارد

سردار سلامی همچنین اظهار داشت: امروز ۷۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در تهران و منطقه سیل زده سوسنگرد که توسط سپاه تهران بزرگ به بهره برداری رسیده بود، مورد افتتاح قرا گرفت؛ ما مستمرا عنوان کردیم که از برکت همین تحریم‌ها و فشار‌هایی که دشمنان بر ما وارد کردند در سرزمین ایران سرزمبن شاهد یک جهاد همه جانبه برای ساخت ایران اسلامی در سطح یک کشور پیشرفته و مدرن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی واقعا شب و روز کار می‌کنتد، افزود: در بعد آمادگی‌های دفاعی و امنبتی هم مجموعه سپاه‌ ما  و به‌ویژه سپاه تهران بزرگ که حافظ امنیت پایتخت است و آرامش را برای مردم تهران به همراه می‌آورد، در آمادگی صد در صدی قرار دارند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار