ادای احترام به مقام سردار شهید «برزگر» در اردبیل

فرماندهان انتظامی و نظامی و مدیران و مسئولان استان اردبیل در سالگرد عملیات والفجر 4 بر سر مزار سردار شهید «شاپور برزگر گلمغانی» حضور یافته و به مقام این شهید ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 07November 2019

ادای احترام به مقام سردار شهید «شاپور برزگر» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، فرماندهان انتظامی و نظامی و مدیران و مسئولان استان اردبیل در سالگرد عملیات والفجر 4 بر سر مزار سردار شهید «شاپور برزگر گلمغانی» در گلزار شهدای غریبان اردبیل حضور یافته و به مقام این شهید ادای احترام کردند.

در این مراسم که امروز و با حضور خانواده های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس استان انجام شد سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی سخنان کوتاهی از وجود شهدا به عنوان محورهای وحدت و یکپارچگی کشور نام برد و گفت: امثال شهید برزگر توانستند در اوج غربت و مظلومیت امام (ره) و انقلاب به ندای رهبر زمانه خود لبیک بگویند و صفحه زرینی از تاریخ را به نام رشادت و بصیرت خود رقم بزنند.

فرمانده سپاه استان اردبیل افزود: ذکر یاد و نام شهدا در روزگار کنونی سلاح خوبی برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است و باید از این ظرفیت عظیم در این جنگ نابرابر بهره کافی را ببریم.

در ادامه «سید جمال موسوی» از پیشکسوتان دفاع مقدس و از همرزمان شهید برزگر به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت.

سردار برزگر بیست و دوم آبان سال 1336 در شهرستان اردبیل متولد و در عملیات والفجر 4 که مسئول محور عملیاتی لشکر 31 عاشورا را در منطقه پنجوین عراق بر عهده داشت در 13 آبان سال 1362 بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها