آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی:

آمریکا اصل فتنه در منطقه بوده و هیچگاه قابل اعتماد و خیرخواه ملت نیست

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: آمریکا اصل فتنه در منطقه بوده و هیچگاه قابل اعتماد و خیرخواه ملت نیست.
کد خبر: ۳۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 07November 2019

آمریکا اصل فتنه در منطقه بوده و هیچگاه قابل اعتماد و خیرخواه ملت نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمد محمدی‌گلپایگانی» مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌ فقیه در استان مازندران با اشاره به زهد و تقوا و ساده زیستی آیت‌الله «نورالله طبرسی» در دوران 40 ساله خدمت وی، اظهار داشت: این نوع زندگی روش صحیح بوده و همگان باید به آن عمل کرده و دیگران را نیز به این نوع زندگی دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله محمدی لایینی چهره شناخته شده، با تقوا و فاضلی بوده و شرایط لازم برای انتخاب این مسئولیت را داشت، افزود: برای این تصمیم‌گیری بررسی‌های زیادی انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه استان مازندران با دارا بودن 6 هزار طلبه در استان قم، ثابت کرده که مردمی متدین و علاقمند به روحانیت دارد که از نوجوانی و جوانی برای کسب علوم الهی زحمت می‌کشند و هدایت مردم را به عهده می‌گیرند که خدمت بزرگی است.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به پیشینه تاریخی استان مازندران (طبرستان) در پذیرش دین اسلام و تشییع، گفت: رضا شاه و محمدرضا پهلوی تلاش زیادی کردند تا این منطقه را به فساد بکشند و مردم را از معارف دین و ائمه جدا کنند که با وجود این مردم متدین، موفق نشدند.

وی افزود: مردم خطه طبرستان پس از پیروزی انقلاب نیز نشان دادند تا پای جان برای حفظ دین و معارف دینی ایستاده و پایبند هستند که حضور 130 هزار مازندرانی در اربعین حسینی امسال نشان از این پایبندی دارد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: 13 آبان سالروز حوادث مهمی از جمله، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این روز شناسنامه انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

این مسئول با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توان تولید موشک‌های بسیار توانمند دارد و تمامی نقاط رژیم صهیونیستی زیر برد موشک‌های جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه موشک‌های ما نقطه‌زن است و کمتر از یک متر خطا دارد، خاطرنشان کرد: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی می‌ترسد و با مذاکره و بهانه‌گیری می‌خواهد توان نظامی ایران اسلامی را کاهش دهد.

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه خواسته‌های آمریکا تمامی ندارد و هر دفعه بهانه‌های جدید می‌آورند، عنوان کرد: آمریکا در مذاکره با کره شمالی به یکدیگر علاقه نشان دادند اما آمریکا هیچ یک از تحریم‌های خود را بر نداشت، پس این کشور قابل اعتماد نیست.

این مسئول با بیان اینکه اصل فتنه منطقه از آمریکا است و هیچگاه خیرخواه ملت نیستند، گفت: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و هدفش از مذاکرات برداشتن حجاب و قوانین دین است و شعار 40 ساله ملت ایران «مرگ بر آمریکا» به قوت خود باقی خواهد ماند.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولت آمریکا به جرم نژادپرستی مسلمانان سیاه پوست آفریقا را قتل عام می‌کند، متذکر شد: پرونده آمریکا در جهان سیاه است؛ این کشور انسان‌های بی‌گناه بسیاری را در جهان کشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه هرچه باشکوهتر برگزار شود بهتر است، گفت: نماز جمعه نماد وحدت است و تقوا معیار برتری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار