نماینده ولی‌ فقیه در استان مازندران:

مردم مازندران یکپارچه از ولایت‌‌ فقیه پشتیبانی می‌کنند

آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی گفت: مردم مازندران یکپارچه از ولایت‌ فقیه حمایت کرده و در جهت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی یک زبان و یکدل تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 07November 2019

جذب قلوب مردم با سلوک معنوی و سطح زندگی متوسط محقق خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی‌ فقیه در استان مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه خود با تکریم از خدمات 40 ساله و زحمات بی‌شائبه و وحدت گرایانه آیت‌الله «نورالله طبرسی» اظهار داشت: امیدوارم با کمک دستگاه‌ها و نیروهای جوان انقلابی بتوانیم در راستای تحکیم آرمان‌های شهیدان و پیشبرد انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ادامه دادن راه نیک و خیر گذشتگان برای ساختن مازندران یکپارچه و سالم و رشد یافته دورنمای کار بنده و چشم انداز آینده مازندران است، گفت: تلاشم بر این خواهد بود که آسیب‌های اخلاقی، اجتماعی، خانوادگی و اجتماعی به حداقل برسد و توسعه همه‌جایی و همه‌جانبه و عادلانه و مطلوب را دنبال خواهیم کرد.

محمدی‌لایینی ادامه داد: در این مسیر با تعامل با همه مسئولین اجرایی، قضایی و نمایندگان و ایجاد وحدت به سمت پیشرفت‌های خوب گام برمی‌داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر داشتن سلوک معنوی و سبک و سطح زندگی متوسط و زیر متوسط تأکید کرد و افزود: آنچه که این جایگاه را پرجاذبه می‌کند و دل‌های مردم را به این جایگاه گره می‌زند داشتن این دو ویژگی است.

امام جمعه ساری تقوا را لازمه زندگی بیان کرد و گفت: زندگی یک روحانی و امام جمعه باید متناسب با اوساط جامعه بوده و جذب قلوب مردم با شعار و تبلیغات نیست و باید در زندگی و سیمای شخص مشاهده کنیم.

محمدی لایینی در پایان گفت: ما مردم مازندران یکپارچه از ولایت‌ فقیه حمایت کرده و در جهت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی یک زبان و یکدل تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها