حجت‌الاسلام علی‌اکبری:

جایگاه نمایندگی ولی‌ فقیه از برکات و حسنات انقلاب اسلامی است

رئیس شورای سیاست‌گزاری ائمه کشور گفت: جایگاه نمایندگی ولی‌ فقیه در کشور یکی از برکات و حسنات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 07November 2019

جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه از برکات و حسنات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدجواد علی‌اکبری» رئیس شورای سیاستگزاری ائمه کشور در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که پیش از ظهر امروز در سالن اهل بیت (ع) مصلای ساری برگزار شد، اظهار داشت: نمازجمعه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و برکات انقلاب است.

وی با بیان اینکه این شبکه پرنور در کشور مستقر است، بیان کرد: ملت ایران اسلامی به فرمان الهی به نمازجمعه لبیک گفته و در 900 نقطه کشور نمازجمعه را برپا می‌کنند.

علی‌اکبری ادامه داد: ایجاد اتحاد، به روز شدن و بیعت با امام مسلمین و استفاده از انوار الهی فرصت فوق العاده‌ای است که در نمازجمعه برای ملت عزیز فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه این شبکه متحد و فراگیر در استان مازندران فعال است، گفت: مازندران یکی از استان‌هایی است که سرشار از این انوار الهی بوده و در مرکز استان با وجود آیت‌الله «نورالله طبرسی» جایگاه امام جمعه به مدت 40 سال نورافشانی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه یکی از برکات و حسنات انقلاب اسلامی است، گفت: این جایگاه در کشور دارای برکات و خیر فراوان بوده است.

این مسئول ادامه داد: هدایت عمومی مردم استان در مسیر نظام الهی و حفظ صراط مستقیم و خط نگهداری آن از جمله رسالت نماینده ولی فقیه به شمار می‌آید که حمایت و پشتیبانی همه عناصر خدمتگزار به نیابت از رهبری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله طبرسی منشأ خدمات برجسته‌ای در استان بوده است، گفت: همچنین آیت الله محمدی لایینی به خوشنامی شناخته شده است و با پیگیری دو عامل وحدت‌بخشی و انسجام آفرینی منشأ خیر و برکات در استان خواهند بود.

علی‌اکبری افزود: مازندران استان قهرمان، سربلند، نماد مقاومت، ولایت، جهاد و علم و عرفان است و هرچند که با دریا و جنگلش شناخته شده است اما اصلش به تدین و صفا شهرت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار