استاندار مازندران:

ایجاد وفاق و همدلی تنها راه برون‌رفت از مشکلات استان مازندران است

احمد حسین زادگان تنها راه حل مشکلات استان مازندران را وفاق جمعی و همدلی دانست و گفت: در این راستا دست نیاز به سمت نماینده ولی‌ فقیه دراز می‌کنیم تا با همراهی و همدلی و حمایت‌های ایشان مشکلات استان حل شود.
کد خبر: ۳۶۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 07November 2019

ایجاد وفاق و همدلی تنها راه برون رفت از مشکلات استان مازندران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌ فقیه در استان مازندران که امروز در سالن اهل بیت مصلی ساری برگزار شد، با تقدیر از زحمات و خدمات 40 ساله آیت الله طبرسی در استان و با بیان اینکه جایگاه نماینده ولی‌ فقیه خطیر و بالاترین مقام در استان است، اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان برای ایجاد بستر  همراه با وفاق و همدلی تلاش کردند.

وی افزود: آیت الله طبرسی با پرهیز از اختلافات و حاشیه‌سازی، تعاملاتی در چارچوب نظام داشته و امکانی را فراهم کردند که محور توسعه بوده است و امروز بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی هستیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین آیت الله محمدی لایینی با توجه به سوابق، مشی اعتدالی و همراه و همدل کردن برای توسعه پایدار در استان را دنبال می‌کند که در اینگونه بستر بهتر می‌توانیم کار کنیم.

استاندار مازندران با تقدیر از عنایات مقام معظم رهبری به استان مازندران در حوزه‌های مختلف و تخصیص بودجه برای تکمیل طرح‌های ورزشی و یا نیروگاه‌های زباله سوز متذکر شد: در حوزه پسماند در استان مازندران نیازمند توجه ویژه هستیم و امیدواریم با حمایت‌های لازم این مسئله حل شود.

وی با بیان اینکه به دلیل بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی در دفن زباله در استان با مشکل مواجه هستیم، افزود: امسال دولت 100 میلیارد تومان برای تکمیل زباله سوزهای استان و مدیریت پسماند درنظر گرفته است.

حسین زادگان از آزادسازی 80 درصد سواحل استان خبر داد و گفت: برای آزادسازی آن قسمت از ساحل که در اختیار دستگاه‌های دولتی است نیازمند دستور ویژه هستیم.

وی با بیان اینکه مازندران فقط متعلق به مردم استان نیست، از سفر سالانه 50 میلیون گردشگر به استان خبر داد و با اشاره به مسائل پس از سیل و خسارت‌های آن افزود: هنوز در حوزه بازسازی نیازمند حمایت ویژه هستیم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه مازندران تنها استان ساحلی است که منطقه آزاد آن به تاخیر افتاده است، تصریح کرد: برای تصویب این منطقه آزاد نیازمند حمایت هستیم.

وی رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: با ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کارخانه‌های زیادی از جمله نساجی از رکود خارج شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان را 43.8 درصد افزایش داشته است، گفت: با توجه به اینکه درگیر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و سیاسی هستیم، نرخ بیکاری 8.9 کاهش یافته است.

حسین زادگان در پایان تنها راه حل مشکلات استان را وفاق جمعی و همدلی دانست و گفت: در این راستا دست نیاز به سمت نماینده ولی‌ فقیه دراز می‌کنیم تا با همراهی و همدلی و حمایت‌های ایشان مشکلات استان حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها