سردار باقرزاده:

مردم ایران گردنه‌های دشوار دشمنان را پشت سر گذاشتند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران در حال حاضر از گردنه‌های دشوار زیادی عبور کرده است اما دشمنان این پیروزی‌ها را ناچیز جلوه می‌دهند زیرا حقیر هستند و ما بایستی تمام تحرکات دشمنان را در فضای حقیقی و مجازی رصد کنیم.
کد خبر: ۳۶۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ - 07November 2019

مردم ایران گردنه های دشوار دشمنان را پشت سر گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم «سید اسماعیل سیرت‌نیا» در مهدیه رشت اظهار داشت: سیره شهیدان امروزه به عنوان یک الگو در جامعه مطرح است و این الگوی رفتاری دشمنان انقلاب را به وحشت انداخته است.

سردار باقرزاده با اشاره به الگو بودن زندگی شهید سیرت‌نیا تصریح کرد: سیرت، باطن و منش است که با دانش و بینش حاصل می‌شود و در پرتو شوق آن کوشش‌ها شده است و این اتفاقات مربوط به یک شب نیست و فرد باید قابلیت‌های وجودی خود را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه زندگی شهید سیرت‌نیا در سه حوزه قابل بررسی است افزود: باید در زندگی شهدا وجه تدینی شهدا را مدنظر قرار دهیم زیرا آنها کنار ما زندگی کردند و با این مشکلات سر و کار داشتند اما توانستند بر آن فائق آیند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه شهید سیرت‌نیا در زندگی فردی خود به عبادات و رابطه با خدا اهمیت زیادی می‌داد تصریح کرد: تا زمانی‌که رابطه خود را با خدا اصلاح نکنیم امور دنیوی ما نیز سامان نمی‌گیرد و این وعده خداوند است و این شهید علاوه بر این موارد به ورزش، مطالعه و ادای حقوق خانواده و کمک به آنها نیز اهمیت می‌داد.

وی به دیگر ویژگی‌های این شهید مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت: شهید سیرت‌نیا به بصیرت‌افزایی، مشاوره دادن و آماده کردن زمینه برای هدایت برخی افراد اهتمام داشت و از کار خلق گره‌گشایی می‌کرد و جریان‌سازی مثبت در بین آحاد مردم داشت.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به ارزش جهاد فی‌سبیل‌الله  اشاره و تأکید کرد: اگر کسی در راه خدا جهاد کند بهشت بر او واجب شده و گناهانش بخشیده می‌شود و شهید سیرت‌نیا یک جهادگر واقعی بود و شهدا گام دوم انقلاب را زودتر از ما برداشته‌اند.

سردار باقرزاده آماده‌تر کردن جامعه برای برداشتن گام دوم انقلاب را یکی از ثمرات یاد شهدا دانست و بیان کرد: تلاش پیوسته برای جبران مافات، تدارک آینده و همت بلند، تشخیص وظیفه و داشتن بصیرت، شجاعت و استقامت برای عمل به وظایف از ویژگی‌های شهید سیرت‌نیا بود.

وی گام دوم انقلاب را مسئله اساسی در کشور دانست و تصریح کرد:  باید با تمام توان گام دوم انقلاب را با قدرت و در راستای فرمایشات رهبری اجرا کنیم.

سردار باقرزاده با بیان اینکه عده‌ای کندذهن و برخی سیاسیون در کشور درک درستی از ولایت فقیه ندارند بیان کرد: این افراد در گام دوم همراهان خوبی برای نظام نخواهند بود و در انتخابات پیش‌رو کسانی که معتقد به ولایت‌فقیه نیستند جایگاهی ندارند و مردم باید کسانی را که واقعاً متعهد و متخصص هستند انتخاب کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر دیروز تسخیر سفارت آمریکا چالش کشور ما بود امروز چالش بر سر حضور مقتدرانه ایران در منطقه، برچیدن چتر سلطه آمریکا، دفاع از پرچم برافراشته حزب‌الله و جلوگیری از دخالت غرب در انتقال سلاح‌های پیشرفته ایرانی به نیروهای مقاومت است.

سردار باقرزاده با بیان اینکه امروزه غرب برای مقابله با ایران محتاج اتحاد با برخی کشورهای دیگر است خاطر نشان کرد: ایران در حال حاضر از گردنه‌های دشوار زیادی عبور کرده است اما دشمنان این پیروزی‌ها را ناچیز جلوه می‌دهند زیرا حقیر هستند و ما بایستی تمام تحرکات دشمنان را در فضای حقیقی و مجازی رصد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها