آماده‌باش تیپ‌های متحرک هجومی ارتش در مناطق زلزله‌زده

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: یگان‌های ارتش در مناطق زلزله‌زده در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.
کد خبر: ۳۶۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ - 08November 2019

یگان‌های ارتش در مناطق زلزله‌زده در آماده باش به‌سر می‌برندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «میرزایی» ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار داشت: در پی وقوع زمین‌لرزه بامداد امروز در مناطقی از استان آذربایجان شرقی بلافاصله پس از حادثه به تمامی فرماندهان منطقه اعلام شد که در آماده‌باش کامل قرار داشته باشند.

وی افزود: گردان‌های بلیات تیپ‌های متحرک هجومی مراغه، میانه، اردبیل، سراب، تبریز با تمامی تجهیزات در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند. پس از وقوع زلزله بلافاصله با مسئولان استانی، رئیس ستاد بحران، استاندار، معاون سیاسی و دیگر عزیزان تماس برقرار و آمادگی کامل ارتش را به این عزیزان اعلام کردیم.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۱ نزاجا ادامه داد: هم‌اکنون نیز تیم‌های پزشکی مراغه و تبریز در محل حادثه حضور دارند و به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل خاطرنشان کرد: چند فروند بالگرد هوانیروز نیز آماده هستند تا در صورت درخواست وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار