«مازندران سالم و پیشرفته» چشم‌انداز کاری آیت‌الله «محمدی لائینی»

نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران، «مازندران سالم و پیشرفته» را چشم‌انداز کاری خود اعلام کرد و گفت: مازندران استان سالم، پیشرفته و مدرن است؛ البته آسیب‌ها و ضعف‌ها در ابعاد اجتماعی و اقتصادی در استان نیز وجود دارد که باید رفع شود.
کد خبر: ۳۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 08November 2019

«مازندران سالم و پیشرفته» چشم‌انداز کاری آیت‌الله «محمدی لائینی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در نخستین خطبه‌های عبادی و سیاسی خود در نماز جمعه امروز ساری، ایمان به خدا را بهترین راه نجات بشر دانست و با توصیه به تقوا و پرهیزگاری و رعایت حلال و حرام، اظهار داشت: از این‌رو همه را به تقوا سفارش می‌کنم؛ زیرا تقوا راه نجات، عامل رستگاری و رهایی از جهنم است.

وی به سه فراز از خطبه‌های رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: رشد و هدایت انسان‌ها در پرتو اطاعات از خدا و رسول خدا و نیز سفارش انسان‌ها به آخرت و تقوا، راه رسیدن به سعادت آخرت و یکی از اسباب رسیدن به خداوند است.

محمدی لائینی با بیان اینکه همه باید مطیع و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم که مرجع ما و نائب امام زمان (عج) است، گفت: تجربه ۳۰ سال زعامت ایشان نشان داده است که هر کجا مسئولان فرامین ایشان را پیروی کردند، سود کرده و هر کجا سرپیچی کردند، ضرر کرده‌اند.

وی فلسفه امامت را وحدت‌بخشی و انسجام‌بخشی دانست و گفت: امامی که به دنبال تشطط باشد، از فلسفه خود فاصله گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، داشتن روحیه وحدت‌گرایی و پرهیز از تفرقه‌گرایی و تشطط را از ویژگی‌های آیت‌الله «طبرسی» عنوان کرد و به حکم رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در حکمی که ایشان به بنده عنایت فرمودند «هم از مردم تجلیل شده است و هم اینکه بیان داشتند که برجستگی‌های مازندران با تقویت جریان انقلابی و جوانان مومن گفته شود».

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی همچنین فرمودند: «روی گشاده و دست مهربان به همه مردم مازندران توصیه موکد من است»، افزود: ما نیز با تأسی از توصیه ایشان، خودمان را ملزم می‌دانیم جریان انقلابی را با بهره‌گیری از نخبگان و جوانان تقویت کرده و با روی گشاده از مردم استقبال کنیم.

محمدی لائینی «مازندران سالم و پیشرفته» را چشم‌انداز کاری خود اعلام کرد و ادامه داد: مازندران استان سالم، پیشرفته و مدرن است؛ البته آسیب‌ها و ضعف‌ها در ابعاد اجتماعی و اقتصادی در استان نیز وجود دارد که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه برای عمران و آبادی استان پیشرفته و مدرن باید برنامه‌های مدون داشته باشیم، تصریح کرد: هرچند من در جایگاه اجرایی قرار ندارم؛ اما با مسئولان اجرایی و قضایی می‌توانیم تعامل خوبی را برای تحقق این چشم‌انداز داشته باشیم.

امام جمعه ساری بیانه گام دوم را مهم دانست و با تاکید بر اینکه قطار انقلاب باید بر روی ریل تولی و تبری حرکت کند، گفت: تولی و تبری شرط اساسی انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

محمدی لائینی با بیان اینکه همه ما باید نسبت به دشمنان تبری داشته و فاصله بگیرم، تصریح کرد: یک جامعه بی‌تفاوت و غیر انقلابی نمی‌تواند انقلاب را حفظ کند.

وی افزود: از همین جا اعلام می‌دارم که ما مردم شریف مازندران نسبت به ولی امر مطیع بوده و نسبت به آمریکا اظهار بیزاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار